tirsdag 14. juli 2009

MIN FØRSTE AWARD!!

Etter en liten pause, pga nattvakter,og at det har vært noe feil med pc'n min!.... var det jo så koselig å lese alle kommentarene på bloggen, og se at jeg i tillegg hadde fått en award! Min første!

Tusen takk, Solveig, som har den kjempfine bloggen Solbergets mange prosjekter!!:)


Jeg vil gi denne awarden til 12 andre blogger som jeg synes er fantastisk fine! Ettersom jeg ikke har hatt mulighet til å bruke pc'n på over en uke, ser jeg at mange allerede har fått denne awarden.. Men det er jo alltid koselig med en utmerkelse! Jeg gir den selvfølgerlig tilbake til Solveig!!:)

Og de andre jeg vil gi denne til, er:


Min lune hule

Lillians Interiør Hverdagsblogg

Livs Lyst

Margrethes Hus og Hage


Anetteshus.com

Lindas Skattekammer

Rusk og Rask

Det lille ekstra

Prinsesse Elin

Hilde Heimdal

My home is my Castle

Ha en kjempefin lørdag!! Klem

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen og kjempe-koselig award, Nina!! I morgen reiser jeg hjem!! Takk og lov! Det skal bli fantastisk!! Jeg skal være hjemme 5 dager før vi reiser videre til Spania. Kanskje vi sees!? Og forresten; ingen fare, jeg er fremdeles godt synlig i terrenget;)

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. tusen hejrtelig takk for award Nina, ble hoppende glad:) Jeg har limt den inn på siden min og setter utrolig pris på den:) Ønsker deg en fortsatt fin helg og gratulere så masse med award selv:) Klem monica

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk, for denne koselige awarden !
    Moro å få en slik. Denne var jo ekstra fin også !
    Nå skal jeg sette den inn, og se om jeg finner så mange som 12 å gi den til. :D

    Ha en flott helg !

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  4. Grattis med koselig award, og tusen takk for at du velger å gi den videre til meg også:) Den vil jeg selvsagt ta i mot!! Alltid morsomt med en utmerkelse på bloggen:)

    Kos deg videre med sommer og ferie:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Tuusen takk for koselig award! Det var hyggelig :)

    Du får den selvsagt tilbake :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails