mandag 6. juli 2009

Hva har jeg gjort i dag?..

Jo, det skal jeg vise deg her! Ikke så veldig mye, egentlig da, men alle monner drar...:)

Jeg har baka solsikke-rundstykker. Skal på en hel haug med nattevakter den uka her, og da er det så greit å ta med seg et rundstykke eller to, en banan, og litt syltetøy. Da er natta redda!

Og i tillegg fant jeg fantastisk gode moreller på butikken i sta, så blir jeg ikke gæern i magen av å jobba natta fra før, så blir jeg det ihvertfall nå!!:)



Jeg har blitt så inspirert av mange av dere bloggere som hekler fantastisk fine lappetepper. Så nå har jeg vært i strikkebutikken i byen og kjøpt garn. Spørs om jeg får det til like fint, men da har jeg ihvertfall et godt tidsfordriv hvis natta blir for lang! Er det noen som har noen gode ideer til sammensetning av lapper og farger, tas de imot med takk!:)



Foto: Ninas Interiør

Ha en superkoselig uke!

( Så får jeg se om jeg er våken nok til å lage noen nye innlegg etterhvert...)

KIem

7 kommentarer:

  1. Kos deg med lappeteppet ditt-
    Det er jo så mye fint en kan strikke og det er jo ingen grenser for hva en kan ha av mønster, jeg strikker selv i ett norske mønster og aranmønster.
    ta en titt på garnstudio der er det oppskrifter på nettet, har ikke sett selv da.
    Jeg bruker mønster fra ett hefte som heter PT interiør-

    Lykke til og kos deg

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  2. Høres ut som en koselig dag:) lappetepper er nydelig og når høst og vinter kommer tror jeg nok at jeg må sette igfang med et nytt.

    Kos deg med lappeteppet, det er kjekt håndarbeid som er lett å ta med seg rundt omkring:)

    klem monica

    SvarSlett
  3. Det så da så absolutt helt spiselig ut !!

    Men nattevakt, det hadde jeg ikke fiksa.
    Det må være noe av det tøffeste en kan jobbe med.

    Gubben min jobba som nattevakt i flere år, og jeg har vært med og "prøvd" ! Det er tøffere enn toget..

    Ha gode vakter, da :)

    Klem fra Lileba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  4. De lappeteppene er skikkelig fine. Jeg er ikke så flink at jeg lager det selv, men har bestilt et av min mor :)

    Fine farger du har valgt!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Fine farger du har valgt til dine lapper!
    Tenker teppet blir fint jeg.
    Kos deg med heklingen, det er så artig når en ser arbeidet vokser.

    Ha fortsatt en deilig sommer!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  6. Så artige bilder du har laget! Kan jeg spørre hvordan du får dem til?
    Elles tror jeg nok teppet går som en lek, dyktig som du er. Spennende å se etterhvert:-)
    Håper du får noen gode nattevakter!

    Klem fra solveig

    SvarSlett
  7. Hei. Det blir nok et kjempefint lappeteppe. Jeg begynte på et akkurat maken da jeg var en uke i Sverige, og jeg hekler dem sammen i siste omgangen. Det er fordi jeg er litt lat, og du slipper unna med noen trådfestinger (for det er ikke gøy ha,ha). Men det kan hende at mine lapper bare blir en veske, har ikke helt bestemt meg enda. Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails