torsdag 9. juli 2009

Lappeteppe

Nå er jeg i gang. Etter 2 nattevakter har jeg 9 lapper. Ikke alle er laga på natta, da... Men når man først begynner, får man liksom "blod på tann". Så lenge det varer... Noen som kjenner seg igjen?

Har vært litt usikker på hvordan lappene skal være, men har vel kommet fram til at hvitt i midten og ytterst blir bra. Og så får jeg variere på fargene i midten.

Her er ihvertfall en liten titt:)
Foto: Ninas Interiør

PS! Har ikke festa trådene ennå, da... Får kanskje begynne med det nå, før det blir så mye at jeg gir opp hele greiene!..

Ha en fin dag! Klem

9 kommentarer:

  1. så flink du er! søte farger! ja jeg veit om det der...blod på tann så lenge det varer...så nyyyt! jeg driver også med et hekleteppe...som jeg begynte på i 2007... er halvveis...men kommer liksom ikke igang igjen;) men en dag....så...
    klem fra Lillan

    SvarSlett
  2. Så fint det ble, kjekt med nattvakter, mitt bestemorrute tepper har vokst etter noen nattvaktsrunder:)

    Flotte farger

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  3. så lekre farger også så nydelig det komemr til å bli, helt herlig:) Lurt å feste trådene underveis ja, det har jeg god erfarng med kan du si... veldig lurt å sy elelr hekle dem sammen underveis også. klem monica

    SvarSlett
  4. Gratulerer !
    Så fint det blir ! Men sannelig min hatt blir det mange timer bak et helt sengeteppe. Koselig mønster.
    Mange bekker små gjør en stor å, .. så litt hekling gjennom arbeidsnettene kommer til å gi resultater,ja.

    Klem fra Lillebapå Rusk og Rask

    SvarSlett
  5. Hei Nina.
    Så fint det blir!
    Bare stå på nå så blir vel teppet ditt fort ferdig.
    Det går faktisk ganske kjapt med et slikt teppet så sant en ikke går lei.

    God helg til deg fra meg.
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Dette blir fint! Har laget et lignende selv i lyseblått, hvitt og beige. Veldig gøy å hekle slike lapper - det går fort og greit, men veldig lurt å feste tråder etterhvert, ja!
    Det ligger en award og venter på deg i bloggen min. Du kan hente den om du vil :-)

    Ha en flott helg!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Wow! Så flink du er, Nina!! Nydelige farger!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  8. Så nydelige farger! Har planer om et slikt, men skal ikke lage det selv :) Kjempeflott!

    SvarSlett
  9. Så gøy! Det er kjempe gøy å hekle disse lappene. Og når teppet blir ferdig...!!! Gled deg! Og KOS DEG MASSE UNDERVEIS!

    Hilsen Liv

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails