lørdag 18. juli 2009

En hilsen fra veranda'n...

Her om dagen gikk jeg hjemme og stulla og ordna litt, luka og plukka blomster. Og da måtte jeg jo passe på å ta noen bilder fra veranda'n.

Putene i sittegruppa vår har vel egentlig sett bedre dager, men for et par år siden, da jeg tok en runde og skulle finne nye puter, fant jeg ingen som falt ordentlig i smak. Så da tok jeg meg en tur på KID og fant noen hvite, vatterte sengetepper, som nå pryder verandamøblene våre. Og det er jeg veldig fornøyd med!

Her er bare en liten titt!:)

Tomatplantene kommer seg! Håper det dukker opp noen store, røde, søte tomater her etterhvert!!Foto: Ninas Interiør

Ha en koselig dag! Klem

3 kommentarer:

  1. Så koselige bilder !! :)

    Tuuusen hjertelig takk for awarden :))) !!

    SvarSlett
  2. Å for noen koselige sommerbilder!!
    HAR DU SOL DU DA????
    Vi holder på å regne vekk.
    Men da styrer vi på inne med baking og andre gjøremål:)
    Ha ei koselig uke,klem:)

    SvarSlett
  3. De teppene var fine da, men jeg må si at det er me enklere å finne stygge hageputer enn fine!!
    Fatter ikke hva de designerne tenker på, jeg!!
    :?

    Klem fra en navnesøster i Molde!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails