tirsdag 28. juli 2009

Ferietid...

Nå skulle vi liksom nytt sommer, sol og båtliv, men hvor blir det av sola, da? Halve ferien har gått, og vi har hatt èn dag med sol, og resten stort sett regn. En hel dag på Liseberg i øs pøs regnevær er jo ikke akkurat noen høydare!!...

Men jeg trøster meg med at det er likt for alle, hvis man da ikke har vært så lur å bestilt en tur til varmere strøk, da..

Egentlig burde jeg jo da hatt masse tid til blogging, men man mister litt piffen når dagene bare blir borte i regn og overskya vær. ( Sånn er det ihvertall for meg.)

Nok klaging! Det er jo mye man kan gjøre inne også, da; rengjøring....., bake, sy, hekle, spille spill med ungene. Vi var forresten i skogen her om dagen og plukka blåbær! Slå den!! Det har vi ikke gjort på mange år. Vi fant masse, så nå har vi fryseren full. Utrolig deilig med rørt blåbærsyltetøy, eller for ikke å snakke om blåbærpai med is! Det hadde vi i går, og hele paien gikk med. Utrolig godt!

Det har vært litt dårlig med bildetaging i det siste, men her er litt om hva man kan ta bilder av og sette sammen når fantasien er litt dårlig!:)

Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere fortsatt en riktig god sommer, så kommer jeg sterkere tilbake etter ferien!:)

Klem

5 kommentarer:

  1. Nei, det er ikke göy med regn når man hadde tenkt seg sol!! Vi har stort sett värt heldig på vår ferd, men litt regn har det nå blitt iblandt. Men da gjör jeg som deg; sysler med hobbyer innendörs :0)
    Fortsatt god ferie - håper solen kommer din vei!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Det er kjedelig med regn når det er ferie. Ingen tvil om noe annet!

    blåbær høres deilig ut å ha utover vinteren. Ble nesten litt fristet til en tur i skogen...

    Håper det blir bedre vær, og at ferien kan by på noen gode varme solskinnsdager før den er over!

    hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Det er spådd en lang og veldig god høst utover, med temperatur over normalen, så jeg håper at vi får tilbake litt go'vær da.....

    14 dager med sommer blir litt i minste laget, da.
    Jeg klager aldri over at det blir for varmt, for det er bare så få dager det står på.

    Ha en riktig god helg !

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  4. så vakkre bilder!

    ønsker deg en god helg!

    klem fra Lillan

    SvarSlett
  5. Syns du har en av de koseligste bloggene, så keep up the good work. Her er det i dag full sommer igjen så vi klager ikke. Ha en koselig helg. Klem Jorunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails