søndag 5. juli 2009

Koselige hagemøbler...

For å være ærlig, er ikke våre hagemøbler de nyeste og fineste. Men hva spiller vel det for rolle?

Med litt koselig tilbehør som tepper og puter, kan man få det riktig så trivelig!

Nå tror dere kanskje jeg skal vise fram hagemøblene våre?!? Men dengang ei.. ( Det får bli en annen gang:)

Jeg fant nemlig noen koselige hagemøblerdenne siden, så her kan du se og nyte!:)




Dette kurv-møblemanget passer kanskje ikke helt ute, men på en glassveranda eller under tak hadde det jo vært helt perfekt!

Foto: Brafab

Ha en fortsatt fin sommer, selv om været svikter for en stund her på Østlandet!

Klem

7 kommentarer:

  1. Mye fint også i hagemøbler. :) Her var det mye å velge mellom. Vi har litt kurv og litt tre i hagemøbler. Syns det er fint. :)

    SvarSlett
  2. Det viktigste her er vel rammen rundt hagemøblene tror jeg. Vi har på terrassen tremøbler fra Jysk og er fornøyd med det, men ute i hagen har vi stygge benker i tre(som trenger maling), men vi stæsjer dem opp med koselige puter og vips så ser det kjempekoselig ut. Klem Jorunn

    SvarSlett
  3. Ja her var det mye fint :)

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. De så jo helt fine ut de møblene da :)!!

    jeg vil gjerne ha slitte og gamle møbler jeg da så bare venter på at det nye hagebordet skal bli slitt hehe ! :)

    Veldig fine de møblene på det nederste bildet :) Kan jo drømme om å få de :)

    SvarSlett
  5. Det var flotte mødbler! Vi har heller ikke de fineste hagemøblene, men koser oss med de vi har :) de er arvet alle sammen! Men det setter ingen demper på utekosen :)

    Ha en fin sommerdag videre! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Hei! Her var det mye lekkert, ja!!! Hvordan er været hjemme? Regner det?!

    Ha en fortsatt fin sommer!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  7. Du verden så koselige utemøbler !
    Har nok lenge tenkt jeg skulle hatt noe nytt, men det blir til at en vasker og flikker på det en har..
    Det er jo stadig nye trender også, og plutselig, vips, så er det gamle en har in igjen :)

    hilsen Lilleba på rusk og rask

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails