mandag 31. august 2009

Lappeteppe igjen...

Hvis det er noen som lurer på hvor jeg har blitt av, så er jeg her fortsatt, altså:) Bare ikke så lett å finne på noe å skrive om alltid.!

Merker at sommeren har vært altfor kort, og høsten har kommet altfor tidlig, og da sliter jeg litt med å motivere meg til det meste. Ikke bare bloggskriving... Kanskje flere som kjenner seg igjen?

Ihverfall så er jeg godt igang med lappeteppet mitt, så det tenkte jeg dere skulle få se i dag. Er langt fra ferdig, men dog..!:)



Må innrømme at jeg er veldig svak for rosa! Den fargen piffer opp det meste, og gjør meg rett og slett glad! Så derfor bruker jeg en liten "dæsj" av rosa både her og der!:)


Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere alle en fin dag videre! Klem




12 kommentarer:

  1. Heisann Nina.
    Så flink du er! Nydelig lappeteppe:) Jeg er skikkelig svak for rosa selv, så det teppet var helt i min smak:)
    Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, har slitt litt med motivasjon både her og der jeg også! Men jeg satser på at det går seg til igjen nå:)

    Ha en flott uke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Oj så vackert lapptäcke du gör och rosa är min favoritfärg.
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  3. Kjempefint lappateppe!
    Flink du er;)
    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  4. Så nydeleg lappeteppe! Flotte fargar:)
    Tar du bestillingar?;) Hehe.
    Ha ein flott kveld!

    SvarSlett
  5. Hei Nina...så flink du er,teppet ditt blir så fint:o)Flink du!Klem fra Maliva

    SvarSlett
  6. Så koselig lappeteppe. Jeg får også mer og mer sansen for rosa :)

    Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  7. Så gøy å høre fra deg igjen!!:o) Veldig fint lappeteppe du har der! Har også laget et sånt. Visst tar det tid, men det er litt kos å ha et håndarbeid som nesten går av seg selv nå når høsten er her og en vil ha et arbeid framfor TV'n :o)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Så flott det teppet ditt blir. Likte så godt de fargene.

    SvarSlett
  9. Så flott teppet ditt blir!!!
    Jeg jobber også med et lignende, men det tar jammen lang tid;-)

    SvarSlett
  10. Hei Nina
    Tror jeg har forstått dette innleggs-opplegget:)
    du er så flink til å hekle, du må prøve å lære meg. jeg er jo så tolmodig og lærenem og du en så flink lærermester! Hi, hi
    Gleder meg til jentetur! Sov godt!

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  11. Så flink du er, Nina!! Det blir jo kjempe-fint!! Håper du lager et innlegg med bilder fra den nye hytta til Hilde?! Jeg fikk jo ikke vært med i helgen;( Håper dere hadde det hyggelig!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  12. Så utrolig flink du er:)
    Dette blir kjempe fint!
    Godt å tulle seg inn i dette en høst kveld med en god kopp te;) Det er bare å glede seg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails