lørdag 15. august 2009

På sykehjemmet...

For dere som ikke har fått det med dere allerede, så er jeg nattevakt på et sykehjem. Det kan være ganske krevende og slitsomt til tider, med samtidig så gir det veldig mye å jobbe med mennesker!

Rett som det er dukker det opp noen gode historier og kjappe replikker. Vi går alltid runder på natta for å sjekke at alt er ok, og de som er sengeliggende, snur vi på en gang eller to.

En natt kom vi inn til en søt liten dame, som egentlig ikke pleide å si så mye. Jeg viska i øret hennes at vi bare skulle snu ho litt, og så kom det kjapt tilbake: "Snu meg med den pene sida opp da, jenter!" Må innrømme at vi slet litt med å ikke le høyt inne på det rommet der, da!:)

Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere alle en riktig god helg, med et bilde av mine Mårbacka som blomstrer masse nå!!:)

Klem

Ps! Det tar en evighet fra jeg lager innlegga til de blir publisert på NIB. Er det flere som har det sånn, eller er det bare meg det er no rart med??

3 kommentarer:

  1. Haha, skjønner godt det kan bli vanskelig å holde latteren tilbake når slike kommentarer kommer :)

    Ang. blogglistene, så kan du gå inn på google reader, abboner på deg selv og oppdater når du har postet. Det får litt fortgang i sakene :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Så herlig sagt!! De er så søte disse gamle!
    Jeg har første dag i ny jobb på et sykehjem i dag, så er veldig spent. Klem

    SvarSlett
  3. Haha, mange som er kjappe i hue ja :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails