tirsdag 11. august 2009

Ferien over...

I morgen begynner jeg å jobbe igjen, etter 4 ukers ferie. Utrolig deilig med så lang fri, men det mangler liksom noe, når sola har tittet fram 5-6 dager...

Ja, ja, jeg kan jo vise dere noe av det jeg har kjøpt meg i sommer. Jeg sier alltid til meg selv at jeg ikke skal ha noe mer, jeg har jo mer enn nok!... Men allikevel klarer jeg ikke helt å la være å handle litt. Er vel ingen som kjenner seg igjen, tenker jeg?...

Vi har vært en tur i Skagen på treningsleir med ungene den siste uka av ferien, og der var det så mange koselige interiørbutikker!! Og mange fine klesbutikker også, for den sags skyld!

Jeg fant meg et veldig enkelt, klassisk salatbestikk i en klesbutikk, av alle ting... Her er det:

Jeg synes de små skilta hvor det står " Er i haven" og "Velkommen" er så koselige, så det fikk jeg kjøpt meg. Min første bokstav har også kommet i hus. Til 29 kr på Liseberg... Den var veldig liten og søt, da!!


Litt tidligere i sommer hadde jeg bilen på verksted i Strømstad, og rett ved siden av der bilen var til reparasjon, ligger det en fantastisk blomsterbutikk! Så den måtte jeg inn og titte litt i, og der fant jeg mitt første Oliven-tre! Det har jeg nemlig ønska meg lenge, men har alltid synes at de har vært litt dyre... Men der var prisen overkommelig!

( PS! Jeg sparte forresten 3 500 kroner på å ha bilen på service i Strømstad istedenfor i Halden!.. Bare et lite tips til alle Østfoldinger...)


Foto: Ninas Interiør

Ha en riktig fin kveld, alle sammen!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Så mye fint du har funnet! Det er kos å handle, og noe skal man jo gjøre når det regner... Deilig med ferie, men jeg er enig, det er noe som mangler når man nesten ikke ser sola!

    Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert du har funnet:))
    Ja, snart er det full rulle med skole, barnehage, og litt jobbing for meg.Men håper jo på LITT mer sommer enda da...akkurat nå holder vi på å regne vekk.
    Ha en fin kveld,klem:)

    SvarSlett
  3. Ja, nå er ferien min snart over også. Litt vemodig, men hva hadde vel ferie vært uten hverdager?? :-)
    Så flott bestikk du har kjøpt deg - det var skikkelig elegant! Veldig koselige interiørbilder du viser :-)
    Oliventreet har bare sååå nydelig farge! Så dempet - passer inn i interiørstilen vi liker så godt :-)
    Ønsker deg en flott kveld, Nina!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Hei, Nina! Så mye fint du har funnet!! Flotte bilder!

    Jeg er lei sol og sommer etter 14 dager i Spania;) Har i grunn fått nok!! *ler* Når skal interiørjentene samles igjen?! Har du snakket med Hilde om det?!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Så fint et hylle"arrangement":-)du har!! Skikkelig fint satts ammen!!! Og gratulerer med dine funn, bestikk i klesbutikk,-flott var det ihvertfall!!! Strømstad er topp, var der en uke i sommer, veldig koselig sted! Så bruk de sparte 3500,- du;-)

    God helg fra Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails