onsdag 16. september 2009

Ny Sankt Paulia og plommer...

Forrige helg hadde jentene i interiørklubben oppstart for høsten. Vi var på hyttetur til Krokstrand. Noen av dere husker kanskje den hytta vi styla tidligere i sommer?.. De har nå kjøpt seg ny hytte(/hus..), og jeg glemte selvfølgelig kamera. Er det mulig?!? (Sorry Anette!!) Nok om det.. Dagen derpå tok vi oss en tur til Strömstad og titta og handla litt.

I en liten interiørbutikk fant jeg denne søte St. Pauliaen. Det var en type jeg aldri hadde sett før, så den ble med hjem. Jeg fant noen andre småting også, men det skal jeg vise dere senere...:)

Foto: Ninas Interiør

Jeg snakka i våres om at plommetreet vårt bar så dårlig med frukt, men i år tok det virkelig av! Tror ihverfall vi fikk 15-20 plommer... Veldig bra!

Ha en fin kveld! Klem

1 kommentar:

  1. Så deilig med plommer! Her har jeg sykt plommetre og det bærer dårlig.Må finne ut hva jeg kan gjøre med det!

    Det er alltid koselig å pynte opp med noen nye blomster :) St.Pauliaen din var fin!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails