fredag 18. september 2009

God helg!

I dag skal jeg jobbe med interiøroppgaver!.. Har ikke vært helt motivert det siste året, men i dag bare skal jeg! Jeg holder på med en oppgave i Art Deco-stil, og i dag skal jeg begynne å tegne et frontperspektiv fra badet i oppgaven. Blir det riktig fint, får dere kanskje se...:)

Helgen går med til jobbing og svømmestevne for min del, så da ville jeg bare passe på å ønske dere alle en riktig god helg!!

(Med en liten montasje fra peisen og min nye bokstav...:)

Fredagsklem fra


Foto: Ninas Interiør

8 kommentarer:

  1. Lykke til med interiøroppgaven!
    Dette greier du fint, håper vi får se hva du tegner:)
    Ønsker deg en nydelig helg,klem:)

    SvarSlett
  2. Oi så spennende er det ikke gøy??

    Hadde vært morro se tegningen da:)

    Jeg hadde å tatt den utdannelsen hadde jeg hatt mulighet....du er heldig som kan gjøre det:)

    SvarSlett
  3. Nydelig blogg:) Jeg ble ferdig med dette kurset ifjor...brukte innredning av 1. etg i det nye "gamle" huset mitt som prosjektoppgave isteden for den ordinære oppgaven som følger med. Kjempegøy. Kos deg videre med oppgavene og ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så spennende det høres ut. Håper du vil vise oss hva du gjør! Håper du får motivasjonen du trenger:) Så fine bilder fra peis hylla di, perfekt med bokstaven da;)

    Ønsker deg ei god helg!

    SvarSlett
  5. Lykke til med oppgaven din !
    Og du, så fin bildemontasje, den var dekorativ.
    Ha en koselig fredagskveld.
    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  6. Håpar oppgåva gjekk bra! Veldig fin N du har fått tak i:)
    Ha ei flott veke:D
    Helsing Anne.

    SvarSlett
  7. Heisann Nina.
    Takk for sist! Det var hyggelig å treffe deg og slå av en prat:)Vi sees vel sikkert på noen stevner framover også:)

    Jeg tenker på dere og det dere har opplevd i klubben i disse dager, og jeg håper det går bra med dere alle. Forferdelig tragisk!
    Take care!
    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Hei vennen!
    Jeg ser det er en liten stund siden du blogget sist.. Jeg forsøker igjen selv:) Savner det jo!! Vi sees vel snart? ;) Kjempefin N!!
    Klemmer fra Beth

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails