mandag 15. juni 2009

Litt nytt!...

Som en del andre her i blogge-verdenen, har jeg vært på KID og blitt frista! Klarte ikke å gå forbi denne koselige potta her, og dette fugleburet, som jeg har titta på mange ganger før. Synes de ble veldig koselige i kjøkkenvinduet mitt. Så nå står de der foreløpig. Mulig de flytter ut etterhvert!..


Jeg trengte et serveringsbrett til "utebruk", og dette fant jeg på Europris. Med salatbolle og små skåler i samme serien. Og en vepsefanger er en nødvendighet i vår familie fra i år! I fjor ble mannen min stukket av veps, og fikk en skikkelig allergisk reaksjon, så nå er det om å gjøre å holde vepsen unna!
En trippel telysestake i hvit kurv var jo også veldig koselig, da! Kan bruke den til både lys og blomster, så vips ble den med hjem, også...
Som dere ser, er jeg veldig glad i farger, spesielt rosa! Det kan blandes med de fleste farger, og setter et koselig preg på interiøret, synes jeg!

bugner det av blomster i hagen, så i går var jeg var nødt til å plukke meg en blomsterbukett! Er så moro å sette sammen forskjellige blomster i farger som passer sammen. Så dere kommer nok til å få se flere slike...

Foto: Ninas Interiør
Nå skal jeg ut å jogge meg en tur. Sommeren kommer liksom så brått på hvert år..(Skrekk og gru!) Og så må man ta et skippertak sånn rett før...
Ja, ja, ønsker dere ihvertfall en riktig fin mandag!!:) Klem

9 kommentarer:

  1. Hei Nina.
    Denne korgserien fra KID er bare så fin.
    Jeg har flere av disse stående ute.
    Og fugleburet kunne jeg godt ha tenkt meg jeg også....huff må styre seg litt!
    Min mann sier at vi ikke har plass til mer....skjønner ikke hva han snakker om ;O)
    Koselig ble det i kjøkkenvinduet ditt!

    Ha en fin uke!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Tusen takk, blir glad av å være innom deg også:-) Likte fuglebur i vinduskarmen, jeg flytter midt litt overalt:-) Ellers er det så kosleige bilder du har med de fine innrammingene, en fryd for øyet!

    God uke ønskes deg fra Marainne

    SvarSlett
  3. Hei, så mye fint du har kjøpt og så fin bukett! Tror vi trenger en vepse fanger her også. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Så flotte ting du har shoppet!
    Fugleburet har jeg også kikket på en del ganger, men klarer ikke helt å få det med meg hjem enda...er på flyttefot og vil ikke shoppe for mye ting før jeg vet hvor jeg skal bo;)
    Ha en fin joggetur;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. hei!
    så mange fine ting du har kjøpt! kid har virkelig fått masse fint i det siste, har blitt frista der flere ganger sjøl, men har faktisk klart å styre meg! så heldig du er som har blomster i hagen, her er det stort sett bare løvetann og ugrass (foreløpig...)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Hei:))
    Så fint det var i kjøkkenvinduet ditt:)
    Kid har masse fint, har handlet en del der i år:))Ja nå er det så kjekt å gå ut i hagen å plukke blomster i bøtter og spann:)
    Får nyte hagen inne for det går jo ikke ann å gå ut i dette været...regn og atter regn;((
    Ha en flott dag,klem:))

    SvarSlett
  7. Hei!
    Er innom bloggen din for første gang. Nydelig blogg du har, kommer tilbake senere også.

    SvarSlett
  8. Hei!
    Fine ting du har kjøpt på KID, de har fått inn masse fint i det siste, har også kommet hjem med litt derfra:)) Det ble så fint i kjøkkenvinduet ditt...fugleburet var sååååå lekkert:)
    SÅ flott stue du har, lys og fin...akurat i min smak:)) HAr ikke vært så mye på bloggen i det siste, så nå hadde jeg flere kjempekoselige og fine innlegg hos deg å titte på:))

    Ha en fortsatt fin kveld og uke!
    Klem

    PS! Lykke til videre med strykehaugen din...kjenner også til at den har en tendens til å bli vel stor noen ganger:)))

    SvarSlett
  9. Så koselig det ble i kjøkkenvinduet ditt.
    Må ta meg en tur på KID neste gang jeg er i byen.

    Vepsefanger, det er en god ide. Tror det er ekstra mye veps i år, for det kommer stadig inn noen gjennom åpne vinduer..
    Liker dårlig at de kommer inn på soverommet.
    Ble stukket i foten engang av en som hadde klart å komme seg under dyna, skrekk og gru !!

    Ha en fin dag :)
    klem fra lilleba på rusk og rask

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails