torsdag 11. juni 2009

GJETT HVA ?!?...

Da jeg sto opp etter nattevakt i dag, skulle jeg bare inn på nettbanken å sjekke konto`n min... Håpa i det lengst at feriepengene hadde kommet inn! Men hadde de de da?? Neida! Må nok smøre meg med tålmodighet helt til i morgen! Men nok om det...


Når jeg først har på PC`n, pleier jeg jo å titte innom bloggen min, òg, da.. Kunne jo hende at jeg hadde fått noen koselige kommentarer?! Og så så jeg at flere hundre hadde vært innom og titta hos meg i dag. Jeg gned meg i øya, og lurte på om jeg så feil, men neida... Så titta jeg på kommentarene, og da hadde Anette vært så snill at ho sa til meg at jeg var på Nettavisen i dag, hvor de anbefalt 10 interiørblogger. Og jeg var en av dem!! Noe så moro ! Takk Anette, som sa til meg! ( Ho vet hvor håpløs jeg er på dette data-greiene til tider....)

Så hvis du har lyst til å se hva de skrev, kan du trykke her!:)

Ha en strålende dag! For det skal jeg ha! Trallerallera!:)


Klem


3 kommentarer:

  1. Å så stilig da!!!
    GRATTIS!
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Så flott! Gratulerer. Jeg synes dette er supert:O)
    Kos deg det er vel fortjent. Jeg synes bloggen din er både kjekk lesning og inspirerende. Masse grattis kos fra meg:O)

    SvarSlett
  3. Ola quero dizer que é um enorme prazer pra mim estar aqui visitando a sua página . Sei a importância que tem um comentario para nos blogueiros e pensando nisso que eu dedico alguns minutos diarios para visitar, aprender um pouco mais e principalmente fazer amigos. coloco meu msn a sua disposição dadolosmanos@hotmail.com . Tbm deixo meu site a sua disposição. Ele foi criado para poder ajuda-los com seus blogs. e se quiserem mais dicas terei o maximo prazer em dar a vcs. www.dado.pag.zip.net Vcs podem tbm conversar comigo atravez do chat que se encontra em meu site ou tbm pelo mural de recados existente nele. Felicidades Dado

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails