tirsdag 9. juni 2009

HJELP!!

I går kveld var vi i bursdagsselskap til pappa. Kjempekoselig, med mye god mat som vanlig! Stønn!!... Og så spurte min snille mor meg om det var noe hun kunne hjelpe meg med i dag?.."Tja, jeg har jo litt stryketøy som kanskje burde vært tatt, da", sa jeg. Og nevnte ikke noe om dimensjonen på stryke-haugen min.

Og som dere ser, så var den ikke så rent liten. For å si det sånn: Vi rakk ikke å ta den i dag!...Planen var at vi skulle stå ute på veranda'n og stryke, og bli brune på ryggen og bakbeina, for det er jo ikke så lett alltid.. Men selvfølgelig begynte det å blåse, og det skya til, så vi måtte pent gå inn igjen. Men nå er jeg ihvertfall i gang, og det er deilig bare det!:)



Sola skinte så fint inn i stua til morgenen i dag, så jeg måtte bare ta noen solskinnsbilder:)


Foto: Ninas Interør
Ha en hyggelig aften!!:) Klem


7 kommentarer:

  1. Grattis til pappa`n din:) Tenker at dere har kost dere men masse god mat og kaker ja :)Koselig med slike familieselskap.
    Og den klehaugen er ikke til å "spøke " med...kjenner igjen disse, store som fjell:) Strykingen tar jeg til jul og 17 mai...hi hi:)
    Så koselig det er i stua di lyst og sommerlig og med mange fine detaljer:)
    Ha en koselig onsdag,klem:))

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til faren din:) Alltid koslig med bursdags selskap! Masse godt å spise,og fint selskap;)
    Så utrolig koslig og fint du har det hjemme hos deg! Synes du har fått til en fin balansegang mellom det lyse og farger:) Kjempe fint. Den stue kroken var veldig min stil;)

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  3. For en lys og kosleig stue du har, Mina:)
    Liker ikke å stryke jeg heller, så det hoper seg fort opp.Jeg tar skiper tak med stryking i dårlig vær!!
    Ha en fin uke videre!
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Så fine bilder fra stuen din!!
    Kjempekoselig!!
    Stryking er ikke noe gøy...og det blir hauger her også!!

    ha en fin kveld:o)

    SvarSlett
  5. Bloggen din anbefales av Nettavisen.no Side 2 i dag:))) Les artikkelen her:

    http://www.side2.no/interior/article2642967.ece

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  6. Så hyggelig det er hos deg! Hege

    SvarSlett
  7. Heisann! Jeg er her i dag, fordi jeg leste om bloggen din på nettavisen.no.
    Kjempefin blogg du har! Har sittet og lest litt nå hos deg, har kost meg...kommer gjerne innom igjen!

    Ada

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails