fredag 12. juni 2009

Litt inspirasjon

Jeg liker stilen til Slettevoll veldig godt, så i dag har jeg "stjålet" noen bilder derifra. (Mann og barn har nemlig stukket av med kamera på svømmestevne i Hamar..) Egentlig litt synd, for jeg har vært på KID i dag, og dere kan jo gjette hva jeg har kjøpt?!..

Det skal dere få se når kameraet har kommet hjem igjen!:)

Jeg har alltid drømt om en hytta ved sjøen. Og hadde jeg hatt råd og mulighet, ville jeg ganske sikkert hatt en god del fra denne stua her!..



Tenk å ha en glassveranda som denne. Sukk! Blir mye vinduer å vaske, da...


Jeg må jo innrømme at jeg liker denne stilen, også! Det grove og røffe, blanda med den lyse, klassiske sofaen. Superfint!


Dette er jo "berre lekkert"!!


Foto: Slettevoll

Ha en kjempefin helg! Klem

5 kommentarer:

  1. Slettvoll er en av mine favoritter også..har sofa og stoler derfra og merker at det er god kvalitet..
    Ha en super helg!!

    SvarSlett
  2. Hei Nina.
    Nå har jeg endelig fått lastet ned firefox, dermed så kommer jeg inn på siden din også:)
    Nydelige bilder du viser i dag....Disse møblene hadde slett ikke vært værst å hatt i et sommerhus med sjøen:)

    Ha en super helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder! Er mye jeg kunne tenkt meg der ja :) Slettvoll har absolutt en stil jeg liker! Gratulerer så mye med velfortjent omtale på Nettavisen!
    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Flotte bilder med masse inspirasjon og fine møbler. Flere slettvold møbler som står på ønskelista mi...
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  5. Mange fin og inspirerende bilder fra Slettvoll:)
    Flott butikk i Bergen sentrum som jeg er innom av og til!!
    ha en fin fredagskveld og god helg!
    Klem Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails