torsdag 4. juni 2009

Husker dere?...

I våres var jeg så flink og potta om Pelargoniene mine. Det er stort sett Mårbacka jeg har, men også to andre, som ser ut som små, små røde roser. De er kjempesøte! De har ikke begynt å blomstre ennå... Men det har derimot Mårbackane mine! Så her er en liten titt:)


Foto: Ninas Interiør

PS! Takk for i går, jenter! Bare såå koselig! Gleder meg til neste gang, for da skal vi nemlig hit! Vi har pleid å ha sommeravslutning med interiørklubben her, men som dere ser, skal denne hytta selges. Snufs!! Men det dukker nok snart noe nytt opp, skal du se!....:)

Ha en fortsatt strålende dag! Klem

6 kommentarer:

  1. tusen takk for bursdagshilsen:) fyller 29 år imorra;) Ja de fineste presangene har jeg fått alt, det var uten tvil bastion koppene og greengate mugga:)) I helga er det selskap for familien med muffinser, appelsinkake og sjokoladekake:) nam nam;) Ha en riktig fin helg Nina! klem Lillan

    SvarSlett
  2. Hei Nina...
    Takk for koselig hilsen hos meg ;O)
    Så flink du er med blomster og hagen!
    Masse fint å se her hos deg!
    Så herlig og stort kjøkken.
    Tror dere har likedan peis som vi har ;O)

    Kommer snart tilbake hit for jeg vil gjerne følle med på dine sysler!

    Ha en fin helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Så flink du er med blomster... så moro å få til å potte om og se at den blomstrer, Mårbacka er en stor favoritt hos meg...nydelig blomst:))
    Ha en superfin helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg har også den typen med små røde blomster- tror den heter rosepelargonia..så har jeg noen som er ganske lyserosa..men vet ikke hva det er , og noen som er mer vanlig rosa...alle har jo pelargoni- eller geranium her inne...så må nok studere dette litt nøye. Takk for hilsen inne hos meg.
    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  5. HEi Nina!
    Er en liten tur og titter innom for å ønske deg og dine en god helg ;) Vi får vel håpe på lit herlig sommersol vel? ;)
    Klemmer fra Beth

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails