søndag 21. april 2013

Nye blomsterpotter fra Mestergrønn...

Som veldig mange andre, har jeg gått til innkjøp av disse "bleiepottene" fra Mestergrønn
Så kjekt å bare fylle vann i potta en sjelden gang, og så drikker blomsten det den vil ha selv!

 En sommerfugl-lavendel fikk også følge med hjem. Nå er det virkelig vår!!
 

 "Pletter i luften" er jo ille søt da.. Den passet perfekt i det gamle sausenebbet!

   
De anbefalte disse pottene spesielt til urter. Det passet meg bra, siden jeg er veldig glad i basilikum!
Men i dag, 5 dager etter at jeg kjøpte basilikumen, henger den skikkelig med bladene, så jeg er litt spent på om den kommer seg.. Håper den bare må venne seg til potta først...;-)

 

Et siste bilde fra meg i dag:-)

                                                                                            
                                                                                                                 Foto: Ninas Interiør
                                                                                                               
Ønsker deg en fin-fin søndag! 

Klem Nina

16 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra ditt kjøkken!
    Stilig potte, håper urtene dine reiser seg igjen da:)
    Sausenebbet ligner på mitt ser jeg:)
    Ha en fiiin søndag:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Hanne!:-) Det ser litt dårlig ut for basilikumen akkurat nå, men jeg håper.. Sausenebb er koselig, da, og kan brukes til så mangt;-)

      Ønsker deg ei fin uke! Klem

      Slett
  2. For en koselig blogg du har :)) La meg til følger og la deg til blogg listen min :))
    De pottene virker jo geniale,håper de lever opp til sitt gode rykte :))
    Så koselig huset ditt er og kjempe kos inne hos deg ♥

    Her kommer jeg igjen :))
    Ta en titt til meg også hvis du vil ;)

    Klem fra din IG venn Bentetrygg og blogg venn ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre! Såå gøy at du fant inn til meg via IG!:-)
      Og velkommen som følger!
      Nå skal jeg ta meg en titt på bloggen din, gleder meg!:-)

      Ønsker deg ei fin uke! Klem Nina

      Slett
  3. Hei.
    Fant bloggen din på NIB, så flott blogg du har:)
    Hit kommer jeg tilbake:)

    Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre!

      Hjertelig velkommen tilbake!:-)

      Slett
  4. Herlig, Gleder meg til å kunne kjøpe
    lavendel og annet å ha ute.
    Ikke dumt å ha de inne litt først.
    Har hatt ei herlig helg med masse flott påfyll.
    Både åndelig og i fellesskapet med andre.
    Ønsker deg ei velsignet god uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er så koselig når vi kan begynne å plante litt ute!

      Så bra at du har hatt ei fin helg!:-)

      Ønsker deg ei velsigna god uke, også!:-)

      Slett
  5. Flotte bilder og nydelige blomster ;-) Lavendel er en favoritt hos meg. Jeg synes de er så utrolig fine - også lukter de så godt ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de både ser og lukter helt fantastisk!:-)

      Slett
  6. Hei :)
    Såg på desse eg og..Trur eg må tilbake å kjøpe meg eit par stk.
    Så utruleg fine bilder du viser!

    Ynskjer deg ei strålande veke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. De er skikkelig fine, Astrid! Men basilikummen døde, da.. ;-)

      Slett
  7. Hei Nina! Så fin blogg du har! Legger meg til som følger her hvis de er greit? Ha en kjempefin ag!

    Klem, Anne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre, Anne! Og hjertelig velkommen son følger!:-)

      Slett
  8. Jeg har en slik potte, og det ser jo virkelig ut som den " funker" - så langt er jeg fornøgd ;)

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  9. Hei hei:-) en veldig koselig blogg du har:-) kan jeg også spørre deg om hvor en kan få kjøp en slik klokke som du har bilde av i toppen av bloggen din? Den er bare så lekker, og jeg er på jakt etter en slik;-) klem Vibecke Hansen:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails