lørdag 11. mai 2013

Male, male, male...

Jeg har vært rimelig fraværende på bloggen i det siste, og grunnen er denne:


Jeg maler hus!

Og for alle som har gjort det før, vet man at det er et ganske tidkrevende prosjekt!..;-)
Så nå har huset mitt gått fra Solsikkegul, til Labrador. Og det er en ganske stor kontrast, for å si det mildt!...

Jeg har kun noen bilder fra Instagram å vise dere foreløpig, men skal ta litt mer ordentlige bilder etterhvert;-)

Her en liten collage fra inngangspartiet:-)

                                                      Foto: Ninas Interiør

Det var alt fra meg i dag, men vi ses snart igjen! 
Ha en fortsatt fin helg!:-)

Klem Nina

4 kommentarer:

  1. Hei Nina! Så fint huset ditt ble etter malinga! Nydelige bilder :)

    Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anne! Hyggelig å høre!:-)

      Slett
  2. For en nydelig farge :D
    Kjempelekkert!!
    Kos deg videre med malingen..

    Ønsker deg en fin Søndag -
    ♥Klemmer fra Jatte♥

    Psst.. hiv deg gjerne på gavedryss inne hos meg, mange fine premier!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig hyggelig at du likte fargen, Jatte!:-)

      Ha en fin uke!:-)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails