mandag 15. april 2013

Litt hit og litt dit...

Det er vel sånn med de fleste av oss interiørglade jenter, (og menn..) at vi til stadighet flytter litt rundt omkring på ting. Folk flest kan jo ikke kjøpe inn noe nytt hele tiden, så isteden tenker vi ut hvordan vi kan få mest mulig forandring ut av det vi har. Stemmer ikke det? Det er ihvertfall sånn her i heimen:-)

Så nå har kalenderen som sto på peisen, kommet opp i vinduet over slagbenken. Og hjertelysestakene mine har også bytta plass fra peis til spisebord. Og Höganeskrukka kom fra vinduet. Er ikke alltid så mye som skal til..:-)
                                                     Foto: Ninas Interiør

I dag har jeg vært ned ei venninne til Fredrikstad. Jeg var egentlig bare med som "støttekontakt"..;-) Men etter en tur innom diverse kles- og interiørbutikker, havna både det ene og det andre i handlekurven min, òg!  Det skal dere få se en annen dag, jeg må bare flytte om på litt mer først..Hihi;-))

Have a nice day!:-) Klem Nina

6 kommentarer:

  1. Og i tillegg har en gjerne gjemmer en gjerne unna en del ting i skuffer og skap som en tar frem for å bytte ut noe som har stått fremme. Etter et halvt år i skapet er ting som nye,hehe
    Koselige de hjertelysestakene dine.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant? Vi har gjerne mye rundt omkring som vi glemmer bort, og så blir det som nytt når vi tar det fram igjen! Greit med litt "teflonhjerne" innimellom.. Hihi:-)

      Slett
  2. Ja, det er lurt.
    Og vil en ha litt større forandring, kan man om-møblere i rommet.
    Det gjorde min mor stadig vekk, men kom tilbake til det opprinnelige
    etter hvert :)

    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  3. Slik er det hos meg også - for å få forrandring flytter jeg rundt på ting ;) Nå er det jo slik at jeg aller helst skulle kjøpt meg nye ting hele tiden, men jeg kon jo ikke det - det både noe som heter plass og penger... ;)

    Ha en strålende dag vdiere!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror at hvis vi hele tiden har muligheten til å kjøper noe nytt, så setter vi ikke like stor pris på det vi allerede har.. Og som du sier, plassemangel setter jo også en grense til slutt!

      Fin dag til deg!:-)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails