tirsdag 7. august 2012

Hva gjør man når det regner?...

Jo, her går det ofte i baking:) I går var det en skikkelig mørk og regnfull dag, så da benyttet jeg anledningen til å bake litt. Det ble rundstykker og baguetter etter minstemanns ønske, og så koste vi oss med det etterpå.

Kjøkkenbenken..
Fatet som rundstykkene ligger på kjøpte jeg litt tidligere i sommer, på et lite koselig sted som heter; Gamle ting i huset. Det ligger på Fagerholt, som du finner hvis du kjører fra Halden mot Enningdalen. Der var det virkelig mye fint, og ikke var det dyrt, heller!:)
                     Foto: Ninas Interiør

Ønsker deg en koselig dag!:)

Klem Nina

11 kommentarer:

  1. Så deiligt med nybakte rundstykker på en reinfull dag !
    ønsker deg en fin dag !
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Nybakt er deilig : )
    Baker ofte!
    Gårsdagens regnfulle dag gikk bort til slumring på sofaen og lesing av blogger for min del- kvelden var soffakos med lillegutt!
    Flott den grønne planta di i vinduet var!
    Klem Stine

    SvarSlett
  3. Jeg baker ogsa ofte bade brod og kaker her borte i England og blir sett pa som litt av en raring... :-))) Er helt ok, det! Selv om det er sa 'in' for tiden a bake og lage ting fra bunnen av sa blir jeg ofte overrasket over hvor fa som faktisk kan bake!

    SvarSlett
  4. Ingenting smaker og lukter så godt som nybakt hvetebakst ! Herlig på en regnfull kveld . Koselig å få vite hvor du bor, jeg har ikke vært på den kanten noe særlig da, men det er helt sikkert koselig der. Jeg holder til på vestsiden av Aremarksjøen, ca fem km fra Strømsfoss.
    Her er det fredelig og godt å bo. Ha en fin kveld !

    SvarSlett
  5. Glemte helt å nevne kjøkkenvinduet ditt som var såå koselig !

    SvarSlett
  6. Heisann Nina og takk for koselig hilsen hos meg! Så hyggelig, blir i godt humør :)) Kjempekos med bakst på en regnværsdag da, synes jeg kan kjenne duften! he he... Jeg har vært litt treg med baking en stund, men gleder meg egentlig til å ta fatt på det nå utover høsten. Det skaper som regel god stemning blant husets beboere.. he he.. :) Fine bilder fra spisestue/kjøkken også, delikat! Det går litt i rykk og napp med min blogging også, men har laget en del innlegg i sommer. Er ikke så flink med bloggrundene som jeg var før, men når jeg tar meg tid til det blir jeg jo alltid inspirert :) Nyt sensommer og høst kjære deg :)) Klem fra Gry

    SvarSlett
  7. Så godt det såg ut med hjemmebakte rundstykker.
    Må nok ha en skikkelig bakedag her også snart.
    Håper sola titter frem hos deg også i løpet av uka :)

    SvarSlett
  8. Hei Nina. Takk for at du har lagt deg til som følger hos meg, veldig koselig. Og da fant jo jeg også den fine bloggen din :) Legger meg til som følger. - så flink du er som baker på regnværsdager. Ingenting er bedre enn lukten av gjærbakst.
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Må legge meg til siden, Nina, for får ikke opp muligheten... står Finner ikke websiden der som Følgere skal ligge.

    SvarSlett
  10. Hei. Du har vunnet i min Give Away. Send meg din adresse, på mrtgustavsen@gmail.com

    SvarSlett
  11. Koselig med baking, spesielt når man får smake etterpå. :-)

    God helg
    Klem Miriam

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails