søndag 5. august 2012

Det er allerede 5 august. Ferien er unnagjort, og jeg har faktisk jobbet i 3 uker alt... Heldigvis har jeg en jentetur til Gran Canaria og se fram til utover høsten, og det gleder jeg meg veeeeldig til!!:)


Jeg må visst bare innse at jeg har blitt en periode-blogger! Kan det ha noe å gjøre med alderen, tro?..:) Neida, vet det er mange ivrige bloggere rundt omkring, både unge og gamle, som er utrolig flinke til det her, og det blir nesten så jeg får litt presentasjonsangst nå når jeg endelig har får laget et lite innlegg...


Nok om det! En liten titt ifra spisestua mi i dag. Bildet under viser jo også litt kjøkken, da..


En bitte-liten krok...


Har bytta ut litt puter i sofaen, en ny lin-duk fra Home and Cottage kom i hus tidligere i sommer, og ei ny lykt fra Princess. Forandring fryder!:)

                                                               Foto: Ninas Interiør

Bare sånn kort innpå..: Alle følgerne mine har forsvunnet fra siden min. Er det noen som vet hvordan man kan få opp siden på nytt? De ligger der når jeg har forhåndsvisning på bloggen, men ikke på den vanlige siden. Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg med det, da denne teknikkens verden ikke er min sterkeste side...;)

Det var alt fra meg i dag. Ønsker dere en fin søndag!:)

Klem Nina

9 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å se bilder fra den skjønne spiseplassen din. Og vet, da jeg så det lille hjørnet med knaggrekken, kom jeg på noe nytt:-) Har noen kroker og en liten plank driv-ved....
    Jeg kan nok ikke hjelpe deg med problemet "Følgere" Selv klarer jeg ikke laste opp flere bilder, for nå er det ikke plass til flere, får jeg beskjed om.

    Ha en flott søndag, Nina!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Så fine bilder fra spiseplassen din ! Så lyst og lekkert ! Kan ikke hjelpe deg med hvorfor du ikke får opp følgerene dine igjen dessverre, og det er ikke lett å finne ut av problemer med hjelpsidene til blogger heller... Håper det ordner seg igjen. Jeg er en av følgerne dine det har jeg vært en stund.. Alltid koselig når du kommer med et innlegg. Ønsker deg en fin søndags ettermiddag !

    SvarSlett
  3. Liker så godt den spisestuekroken din.
    Veldig koselig. Flotte stoltrekk.
    Syns du alltid har så mye fint å vise frem på i innleggene dine.
    Håper du får inspirasjon til å fortsette med bloggingen.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Hei Nina!
    Så koselig med nytt innlegg fra deg☺ kjempekoselig bilder du viser! Ha en toppen søndagskveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Takk for koslig hilsen hos meg! Og du er velkommen inn til meg:) Du trenger ikke ha noen angst... flotte bilder og herlig hjem:)) Klem lille meg

    SvarSlett
  6. Du har det jo bare fantastisk fint:)Vil se flere innlegg fra deg:)
    Ha en ny fin uke:)

    SvarSlett
  7. Hei :-) Så fint du har det.. Lyst og trivelig.. Likte spesielt godt spisestua din. Koselig med furubord og de stolene til med trekk :) Kunne tenkt meg noen lignende trekk på mine syrelutete stoler. Men de er ikke rette øverst og da blir det jo ikke noe fint.

    Gleder meg til flere inlegg ;-))

    Mvh Marianne fra Trondheim :-)

    SvarSlett
  8. Hei igjen :-) Likte også godt gulvet ditt. Er det opprinnelig tregulv som er lakket/beiset i drivved farge ? Har også opprinnelig tregulv fra 60 tallet som er lakket. Tro om det går ant å lakke over med lysere lakk? eller må det pusses om igjen og så lakkeres ?

    Liker lyse golv. Tenkte dette var ett alternativ istedet for å legge nytt golv :)

    Mvh Marianne fra Trondheim

    SvarSlett
  9. Hei! så koselig spisestue:) mye fint hos deg, så jeg titter litt til jeg:)
    god helg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails