søndag 9. desember 2012

Snart jul...

Nå var det jammen lenge siden... Jula er rett rundt hjørnet, og da er det så koselig å pynte litt, lage god mat, og bare hygge seg inne!

Her har jeg laget en liten blomsterdekorasjon med svibler, i en gammel kakeform som jeg har fått etter farmor. Synes den er så koselig, og det er jo litt artig å bruke gamle ting på andre måter enn akkurat det de er tenkt til!:)

                                 Foto: Ninas Interiør

Det var litt fra meg i natt;-)
 Ønsker dere en koselig 2. søndag i advent!!
 
Klem Nina

4 kommentarer:

  1. Så koselig!:) Skal lage dekorasjoner og gravkranser til uken, det er en veldig koselig jobb :D

    Ha en fin 2.søndag i advent, nærmer seg jul med stormskritt nå!

    Klem Jatte☃

    SvarSlett
  2. En flott dekorasjon. Kjøpte to svibler her om dagen som jeg tenkte
    å lage en dekorasjon av. Har også ei gammel kakeform fra loppemarked
    som jeg da fikk ideen til å bruke når jeg såg din dekorasjon.
    Koselig at du er innom av og til, selv om jeg håper det blir litt oftere.
    Ønsker deg en herlig 2.søndag i advent :)

    SvarSlett
  3. Så koselig :)
    Ha en fin søndag :)
    klem Tove

    SvarSlett
  4. ja nå går det raskt mor selveste julaften... nydelige glimt du viser!
    klem,magny

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails