søndag 9. desember 2012

2. søndag i advent...

Ukene bare flyr av sted. Det er allerede 2. søndag i avdvent, og kun 15 dager igjen til jul! Jeg prøver å glede meg over hver dag som går, og ikke stresse altfor mye!

Er det så nøye om ikke alt skinner og er gullende rent til jul, da? Det er jo stort sett mørkt allikevel, og ingen som ser om man ikke har vaska tak og vegger. Det synes jeg er mye bedre å gjøre til våren, når man kan ha dørene åpne, og få lufta ut skikkelig, og i tillegg er det lenger lyst ute og lettere å få gjort ting! Hmm, men det er kanskje bare jeg som har det sånn?..

 
Jeg er så glad for at jeg bor sør i landet, og for at vi har dagslys, selv om det ikke er så lenge..            
Her et bilde fra spisestua, mens sola flommer inn:-)

                                 Foto: Ninas Interiør

Ønsker deg en fortsatt fin søndag!!
Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Så koselig julepynta det var hos deg.
    Skikkelig julestemning her.
    Jeg er helt enig med deg. Her blir det ikke vasket
    tak og vegger før jul. Men vasker gjerne litt ekstra på kjøkkenet og badene før jul. Ellers er det som du sier godt å kunne lufte skikkelig med åpne dører of vinduer mens en driver på.
    Ønsker deg ei herlig førjulsuke :)

    SvarSlett
  2. Så flott hos deg!!!
    Ja nå må vi prøve å senke skuldrene litt, og ikke stresse - førjulstiden er jo til for kos og hygge!!!

    Nyt adventsdagene videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails