tirsdag 24. januar 2012

Litt vår...

Nå er det vel strengt tatt nødvendig at jeg får bort julebildene mine, for å si det pent!!..;) Og hva er vel bedre enn å vise et bilde med et snev av vår?!

Jeg synes det er så koselig når alle løkblomstene dukker opp i butikkene, så i går ble denne Narcissen med meg hjem:)

                               Foto: Ninas Interiør

Jeg har også rukket å bytte ut det første tallet i alderen min, fra 3 til 4... Og det var en veldig hyggelig begivenhet, men også litt rart!!.. Så nå kan jeg vel nesten si at jeg begynner å bli voksen?..;)

Og her er 40-åringen:)


Ha en fin uke, alle sammen!:)

Klem Nina

6 kommentarer:

  1. Hallo så flink du er nina :) ser kjempe fint ut. skulle nesten hatt besøk av deg hos meg jeg og gi meg litt innputt lol.

    SvarSlett
  2. Velkommen i de voksnes rekker. Hehe.
    Gratulerer så mye med en vel overstått dag.
    Du er ei flott dame. Skulle ikke tro du hadde runnet 40
    Et nydelig stillben på kjøkkenbordet, Herlig og vårlig.
    Ha ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  3. Fin førtiåring må jeg si, velkommen etter. Ja lengter etter vår, men det blir nok en stund til, så imellomtiden feirer vi solens tilbakekomst.
    Ha fine dager....klem

    SvarSlett
  4. Å, ja !! Jeg observerte også de første løkblomstene i butikken i dag..
    Og gratulerer med fire pluss et rundt tall :)
    Man merker jo ikke så stor forskjell, da...

    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  5. For en flott 40 åring!
    Ja, jeg er nesten der jeg også ;)
    Droppet tilfeldigvis innom bloggen og her tror jeg ikke at jeg har vært før.. Nå gleder jeg meg til å scrolle nedover siden din :) Kontoret ditt er jo kjempefint!
    Anneliklem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails