torsdag 22. desember 2011

Siste innspurt...

Da jeg våknet etter nattevakt i dag, var det såpass med dagslys, at jeg fikk tatt noen bilder til:) Så de pøser jeg på med her, av redsel for å ikke rekke flere innlegg før jul!;)


Og jeg gjør vel som de fleste damer før jul; fjørtiørten ting på en gang!;)... Det går ihvertfall helt fint å spise, rydde unna matvarer etter dagens handletur, pakke inn de siste juleggavene, gjøre klart til morgendagens baking og hyggelig besøk, og lage blogginnlegg på en gang!:) (Nå skal det sies at jeg er alene hjemme, da, ellers hadde vi sittet og spist sammen, om ikke annet;))

                              Disse to englene har fast plass her på peisen. Synes de er så søte!


Juletreet kom på plass allerede for et par dager siden, og det ser jammen meg ut som om det er fullt av snø.. Kan det være blitzen?;)...


                                                                            Mer jul:)


Egentlig har jeg flere bilder, men Blogger vil visst ikke laste de ned for meg, så da får det holde med de som allerede har dukket opp her. Nå er det nattevakt neste, og så fri i julehelga.
Veldig deilig!                                                       

                                                      Foto: Ninas Interiør


                                 Klem Nina

9 kommentarer:

  1. Så koselig peis du har. Og så flott du har pyntet den. Jeg er jo kjempeglad i engler, så de to englene på peisen likt jeg godt.
    Herlig julestemning i huset ditt
    Riktig god jul ;)

    SvarSlett
  2. Som alltid like koselig å titte innom deg :)
    Ha en riktig God Jul, Nina !!
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig jul hos deg, Nina.
    God vakt!

    SvarSlett
  4. Deilig å se ditt julepyntede hus ( mener å kjenne igjen den ene engelen...). Ønsker deg en riktig fredfull og deilig jul. Klem <3

    SvarSlett
  5. Det er helt riktig, Ingunn! Den er fra deg:) Og den er jeg veldig glad i! En riktig GOD JUL til deg og!:)

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Så koselig julepyntet hus!!
    Ønsker deg en riktig god jul!
    Klem Hanne

    SvarSlett
  7. Flott blog du har :) Flote bilder :)) I hvilket program redigerer du bildene dine?? De er såå flotte :))

    Vh Jeanette
    jeanette.rh@online.no

    SvarSlett
  8. Så fint du har pyntet til jul. Og du har ett kjempelekkert kjøkken med de nydligste gardiner :-)
    Ha en fin dag.
    Brit Eva

    SvarSlett
  9. Hei.

    Ledig plass til bloggtreff i Fredrikstad på lørdag. Lyst til å komme?
    200,- og flere fra Halden som skal.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails