onsdag 21. desember 2011

I siste liten...

Hjelpe meg som tiden går! Det er allerede 21. desember, og jeg har ikke laget et eneste juleinnlegg! Uffamei!! Jeg får bøte på det med å legge ut en del bilder nå, da se:)

                                 Tenkte å vise dere litt fra kjøkkenet og spisekroken i dag.


            I år har jeg hva jeg vil kalle en skikkelig rød og frodig jul!:) Mye røde lys og røde duker.






                            Og til siste et bilde fra spisekroken. Her skal vi kose oss i julen!:)

                     Foto: Ninas Interiør

Ha en fortsatt fin dag sånn rett før jul!!
Og ikke stress dere ihjel da!:)
( Så skal jeg prøve å ikke gjøre det heller! Ikke lett!..:))          

Klem fra Nina

4 kommentarer:

  1. Heisan Nina.
    Så vakkert julepyntet kjøkken! Her fikk jeg jammen "julefeelingen" på plass:)
    Tiden flyr, og det er ikke fritt for at det blir litt julestress sånn på tampen:) Håper det går fint for deg og dine"prosjekter":))
    En riktig fin jul ønskes til deg og dine!!

    God klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint hos deg, Nina!!!! Juleklem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Ja det var på tide med en litenjuleoppdatering fra deg, hehe. Koselig at du fikk tid til å dele dei flotte bildene med oss. Kjempefint hos deg. Det er så lyst og fint så det røde passer veldig godt inn der.
    Ønsker deg ei herlig jylehøytid :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails