torsdag 10. november 2011

Litt vindusblogging i dag:)...

Mens jeg  venter på servicemannen som skal se på den ødelagte oppvaskmaskinen min!..( Stønn!!), så viser jeg dere et par bilder til fra i går:) 

        En hvit  Amaryllus er på plass i det ene vinduet.


Og et par Svibler til pynter opp i dette vinduet!

                           Foto: Ninas Interiør   

Wish me luck, sier jeg bare!
 Trenger likssom ikke å kjøpe ny oppvaskmaskin nå, sånn rett før jul vel?!..

Ha en fin dag videre, alle sammen!:)

Klem Nina

7 kommentarer:

  1. Deilige blomster!!! Skal entur ut å handle blomster i morgen, og gjett om amarylus står på lista! Er en slik vakker blomst!

    Kjempe fint du har det i vinduet ditt, likte spesielt lampen :)

    Klem fra Malin

    SvarSlett
  2. Så koselig i vinduskarmen din da :)
    Herlig med blomster som frisker opp, gleder meg til å få inn masse juleblomster nå til advent jeg også!

    Lykke til med oppvaskmaskinen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Hei hei:):)

    Åh har de kommet?:) Da må jeg ut å shoppe:)
    Fikk jo skikkelig julestemning av å se vinduet ditt:) I des. er det ikke noe annet enn blomsterløk som gjelder her:)

    Håper du titter innom meg og melder deg på treffet vårt:) det blir supergøy og vil gjerne møte deg!

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    NINAS

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA ,STAR WARS,

    José
    Ramón...

    SvarSlett
  5. Det var da svært til lang kommentar over her... Hihi.

    Tenkte jeg skulle gjøre det samme som Lise og si at du bør melde deg på bloggtreffet vårt. Alle lokale er velkomne vettu.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Håper det går greit med maskinen! Vi hadde invitert hele familien til 17 mai lunsj - 37 mann - da vår oppvaskmaskin røk:) så jeg kjenner den fortvilte følelsen.
    Koselig med svibler og amaryllis i karmen. Jeg har også kjøpt hvite juleroser. Jeg liker så godt putene i slagbenken din!! Koselig som alltid hos deg!!
    ha en fin dag!
    Klem Hjørdis:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails