onsdag 9. november 2011

Bitte litt jul...

I dag har det vært en strålende dag på Østlandet. Solen har skint fra skyfri himmel, og det har vært 10 varmegrader ute. Herlig!! Kan ikke si at jeg får så veldig mye julestemning av det været her, da, men heller det enn masse snø, spør du meg!:)

Allikevel har jeg klart å få litt julestemning inne, med noen svibler og litt rødt/hvitt:)
Svibler blir det en del av før jul, for å si det pent... Og så lukter de så godt!:)


Og så har Norgesglasset mitt med t-lys fått en liten topp-hatt med hvitt og rødt stoff.
 Så nå er jeg igang:)

                                       Foto: Ninas Interiør

Mens jeg sitter og skriver nå, hører på Michael Bùble. Blir så glad av denne låta HER::)

Ønsker dere en fortsatt fin uke!:)

Klem Nina 


6 kommentarer:

  1. Hei:)

    Så koselig du har pyntet:)
    Morro å lage litt julestemning før jul også...mens vi venter:)

    Ha en fin kveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  2. Hei, Så herlige puter du har - hvor kan jeg finne slike? klem Siv

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det. Nydelig pyntet bord, syns heklet duker er så pent. Fine puter også.
    Er heller ikke glad i snø så jeg er strålende fornøyd.
    Ha en super kveld :-)

    SvarSlett
  4. Superkoselig, Nina ღ
    Virkelig herlig pyntet
    her hos deg... Svibler
    er jul ja, de kommer
    inn til meg også snart
    Superskjønn den toppen
    på Norgesglasset ditt ღ

    Kjempekoselig også at du
    ville være med på min
    giveaway :) og så flott
    innlegg du lagde ღ snille
    du, tusen takk :) Ønsker
    deg en fortsatt fin kveld
    og uke. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Så koselig pynt da. Syns ikke det minnet så mye om jul, men så kjenner jeg ikke lukta heller da.
    Skal bruke noen av mine fridager nå til å vaske litt skikkelig noen steder i huset. Og etterpå kommer det til å bli kjøpt noen svibler. Vær du sikker. Har så lyst alt nå, men har bestemt meg for å vente.
    Ønsker deg en god torsdag :)

    SvarSlett
  6. Ja svibler er et must i førjulstida, dessverre har jeg noen familiemedlemmer som ikke tåler svibler, så jeg får gå litt forsiktig frem. Ha en skjønn torsdag...klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails