søndag 29. januar 2012

The office....

                    I dag skal jeg vise dere noe jeg aldri har vist fram før, nemlig kontoret mitt!:)


Det har gått fra å være et dystert, mørkegult rom med fruktbord, burgunderrøde lister og furugulv-/vinduer - og tak; Til å bli et lyst og trivelig kontor:)  Synes jeg, da!..:)


Nå er det helt greit å sette seg på kontoret og lage både blogginnlegg og betale regninger og alt hva jeg måtte ønske:)


                            Og selvfølgelig har jeg pyntet og ordnet litt i vinduer og sånn..;)

                                         Foto: Ninas Interiør

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag!!:)

Klem Nina

13 kommentarer:

  1. Kjempekoselig kontor! Lyst, lekkert og så ryddig da ;) Ha en fin dag Nina. Jeg legger meg til som følger hos deg! Klem Anette

    SvarSlett
  2. Kjempelækkert kontor. Missunner deg ;) Lyst og trivelig ble det. Du ga meg en ide :)

    Mvh Marianne fra Trondheim

    SvarSlett
  3. Lyst og lett:) Veldig så flott:)

    SvarSlett
  4. Det var et flott, lyst og koselig kontor. Og så ryddig.
    Er det like ryddig hele tiden? Det er det ikke hos oss.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  5. Hei Astrid!

    Skal love deg at det ikke er like ryddig hele tiden!! Men hadde en liten opprydding her om dagen, og da håper jeg at det holder leeenge!:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  6. Det ble veldig flott!! Koselig og innbydende, og jeg fikk flere ideer til hvordan jeg kan innrede mitt kontor når det blir ferdig ;o)
    Ha en fortsatt fin søndagskveld!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  7. WOW! Så flott å ha et SLIKT kontor! Kjempestilig!! Ingen sak å sette seg ned her å jobbe vil jeg tro ;) En god ny uke til deg! Klem Gry

    SvarSlett
  8. Ah... lyst, nydelig og RYDDIG.... ikke minst det siste... Jeg får sette opp kontoret mitt på lista over fremtidige prosjekter tror jeg :)

    SvarSlett
  9. Åh!! Skitfint, Nina!!!:) Herlig rom! Klem

    SvarSlett
  10. Så flott du har det, lyst og fint:)
    Må være d fineste kontoret jeg har sett:)

    Ønsker deg en super uke!

    Klem Lise

    SvarSlett
  11. Herlighet så deilig kontor du har! Det må være en drøm med så mye plass. :) Her må det være godt å sitte å jobbe. Lyst og nydelig :)

    Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld!


    AW

    SvarSlett
  12. Hei Nina!

    Så deilig med et så flott kontor!
    Kjempefint! Ingen sak å jobbe litt da:)

    Ha en flott dag, Nina:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  13. Du verden, så fint det er på kontoret ditt !!
    Du skulle sett hvordan mitt ser ut....

    Til våren skal jeg gå løs på det med om møblering og maling, du verden som jeg gleder meg ! ( men gruer meg til å flytte på alt )..

    Ha ei flott helg ! Klem fra Lilleba

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails