fredag 14. oktober 2011

Nye kjøkkengardiner...

Bare innom for å vise en liten fornyelse på kjøkkenet:) Har kjøpt meg et par kapper til kjøkkenvinduene på Princess. Syntes de trengte en liten forandring, de òg, når først spisekroken har blitt oppgradert med lintrekk på stolene.


                        Sola lyste så herlig inn på kjøkkenbenken. Litt vanskelig å se i motlys, da:)


Jeg er veldig glad i hjerter, og det er broderte hjerter på disse kappene, og det falt jeg jo selvfølgelig for!

Mårbakkaene mine blomstrer som bare det ennå,  så selv om det er høst ute, beholder jeg sommeren litt til inne på kjøkkenet:)

                                       Foto: Ninas Interiør

God helg, alle sammen!:)


8 kommentarer:

  1. Koselig kjøkken og kjempefin blogg ;-) Flotte gardiner!

    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Hei, innom for å ønske deg en fin helg :-)

    SvarSlett
  3. Hei :-) Takk for svar angående stoltrekkene ;) Kjempekoselig kjøkken med fine detaljer :) Fine gardiner, har sett på disse sjøl hos princess.

    Ønsker deg ei fin helg :-) Mvh Marianne :-)

    SvarSlett
  4. God kveld!
    Det ble utrolig fint! Jeg er også veldig glad i hjertet - blir aldri lei!

    Ønsker deg en riktig fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Lekkert interiør!

    Hilsen Bjørn

    SvarSlett
  6. Åh, så koselig.. og spesielt den hjerte kappen !
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  7. Du har slikt et koselig kjøkken! De nye gardinene passet godt inn! Og passet også til de nye stoltrekkene! De var også flotte! Så smart tips venninnen din kom med.
    Ha en fin helg på det koselige og lune kjøkkenet ditt! Herlig med peis!
    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  8. Så lekkert, ble jo helt nytt kjøkken dette, nye gardiner og stoltrekk:)
    Det er sååå koselig hos deg:)
    Har tatt inn pellitser jeg også, så får jeg nyte de litt til.
    Ha en koselig kveld, klem Hanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails