mandag 17. oktober 2011

I nattens mulm og mørke....

Jeg var ute og gikk en tur her om dagen, og plutselig fikk jeg se en kabeltrommel liggende og slenge! Og alle vi som har sett  kåringen av Norges vakreste hjem, har vel fått med seg at de har brukt en stor kabeltrommel som kjøkkenbord!? Det var jo bare en skikkelig lur idè, synes jeg!


Denne her var ikke så stor, da, men jeg tenkte at den må jo bare passe perfekt ute et eller annet sted, til litt høst-stæsjing. Ærlig som jeg er, turde jeg jo ikke bare å ta den, så jeg har spurt pent om å få den, og det fikk jeg!:) Så jeg dro med meg eldstemann i bilen, trengte litt rå muslkelkraft, trodde jeg.. Men den var ikke tung i det hele tatt, da, så vi fikk den lett med oss inn i bilen.


Så i det hele tatt før jeg hadde fått melka i kjøleskapet, (var innom butikken på vei hjem..) fant jeg et egnet sted til den utenfor bua,  pyntet i vei, og sånn her ble det:)


                                                                       Litt morsomt, da!?

                                             Foto: Ninas Interiør

Jeg må le, òg, er ikke alltid så mye som skal til for å gjøre meg glad!
 Noen andre som kjenner seg igjen?..

Ønsker dere en fortsatt fin kveld, og en fin uke!!:)

7 kommentarer:

  1. Hei, det ble kjempe fint :-) Gratulerer med fangsten :-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt du fant! Sønnen, som nå har flyttet ut, kom for flere år siden, drassende hjem med en slik trommel. Kjempestor var den. Han hadde båret den over haug og hammer. Den skulle han ha i kjellerstuen. Men du som vi bakstet for å få den inn. For gjennon dørene gikk det ikke og heller ikke inn kjellervinduet. Det endte med at han sagde litt av hjørnene på nederste sirkel. Trommelen tok han med seg da han flyttet. Hvordan han fikk den inn i den nye leiligheten, turde jeg ikke spørre om:) Men han var i alle fall forut for sin tid.

    Ha en glad mandagskveld:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. så heldig du var da askeladden;) Skulle så gjerne hatt en slik ute selv jeg. Får vel begynne å snoke litt rundt. Fin blogg du har forresten. Klem Anki

    SvarSlett
  4. Hei Nina :)
    Så liten og nett denne kabeltrommelen er ღ og så
    heldig du var som fant og fikk denne – virkelig
    fin! Og enig med deg, det er ikke så mye som skal
    til for å gjøre meg glad heller, hihi… Ønsker deg
    en fortsatt fin kveld og uke… Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. rålekker rett å slett ♥
    Ønske mæ også en sånn her hjemme :P
    Får satse på at æ kommer over en snart...
    sku bare ønske at kjøkkenet mitt va stort nok til ett sånt kjøkkenbord :P

    klæm i natta
    Trine

    SvarSlett
  6. Så lekkert det ble:)
    Kabeltromler kunne jeg tenkt meg i alle størrelser:)
    En kamerat har lovet meg noen, så jeg får vel maaase:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  7. Hei:)

    Kjempefin! En sånn har jeg hatt lyst på lenge også, har sett noen ligge i veikanter rundt omkring, men har ikke turt å bare ta de liksom:)

    La meg til som følger hos deg, blir spennende å følge deg videre:)

    P.s. morsomt det bildet av markisebutikken, har kjørt forbi der flere ganger og har lurt på i all verden...men sååå koselig da!:)

    Klem Line E.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails