søndag 2. oktober 2011

Endelig!...

I mars bestilte jeg nye stoltrekk i lin på Home & Cottage. Jeg fikk beskjed om at de skulle komme i juli, og i midten av august fikk jeg endelig hentet de. Men tror du ikke at de var litt for korte i ryggen, da?! Er det mulig å måle 7 cm feil?? Jada, det går helt fint for meg!...


Ja, ja, tenkte jeg, jeg får vel bytte de da... Men så hadde jeg ei venninne på besøk som foreslo at jeg kunne jo bygge opp stolen med en pute, og som sagt så gjort; Jeg gikk til Moderne Markiser og bestilte 3+4 cm skumgummi ( de hadde selfølgelig ikke 7 cm..) Det var for en måned siden...

Moderne Markiser er et kapittel for seg selv! Det ser akkurat ut som på bildet her, og sånn har det sett ut ihvertfall helt fra jeg var lita!


Stoltrekkene ble litt for korte, men det orker jeg ikke å gjøre noe med akkurat nå. Og lar jeg det gå lenge nok, venner jeg meg bare til at de er litt korte, og så trenger jeg ikke å gjøre noe med de i det hele tatt! Lurt!:)..


Og i går, endelig, fikk jeg klippet til skumgummi'n i rett størrelse, strøket stoltrekkene og lagt de på. Det hele tok næmere 7 måneder. Så egentlig er det ikke dårlig at jeg klarer å lage noen bloggeinnlegg i det hele tatt!.. Hi-hi..

                                Nok snakk!! Her er resten av bildene! Og jeg er så fornøyd!:)


Her er kjøkkenkroken i forhold til stua. En litt ny vinkel for dere som ikke har sett det før:)


                                                       Her er et lite glimt fra den andre siden.


                    Foto: Ninas Interiør
              
                  Ønsker dere en fin søndag, alle sammen!:)
                                                             
                                                              

11 kommentarer:

  1. Kjempe fint med soltrekkene:0)
    Kosleig hjem du har.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble. :)
    Veldig koselig hjemme hos deg.
    Ha en fin søndag du også. :)

    SvarSlett
  3. Hei Nina :)
    Flotte bilder du viser fra stua og
    kjøkkenkroken din ღ og veldig kos
    her hos deg... og stoltrekkene ble
    da kjempefine syns jeg! Butikken
    derimot tror jeg har sett sine bedre
    dager, hihi :) Ønsker deg en fin, fin
    søndag videre. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Du har ei kjempekoselig stue.
    Stoltrekkene var da fine. At de er litt korte kommer ingen til å tenke over visst du ikke sier noe. De vil bare tro at de skal være slik.
    Ønsker deg ei herlig oktoberuke :)

    SvarSlett
  5. Hei !! Synes stoltrekkene ble fine.. Er det lov å spørre hvor mye du betalte pr trekk .. ??

    Kjempe koselig stue du har :)

    Mvh Marianne :)

    SvarSlett
  6. Så koselig hos deg! Men det har du sikkert hørt fra gjestene dine før. Sånn lampe har jeg ikke sett før. Den var fin.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Kjempetrivelig ! Kan ikke se noe galt med trekkene, jeg..
    Butikken er et kapittel for seg ! Utrolig sjarmerende på bildet, da, selv om den har sett sine bedre dager :D
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  8. Det ble kjempefint, og stua di ser så koselig ut. Er det virkelig mulig at den butikken ser slik ut...

    Ønsker deg en fin oktoberuke...klem fra meg

    SvarSlett
  9. Det ble jo kjempefint :)
    Likte godt den detaljen med splitt i ryggen. Lekker stue du har forøvrig.

    SvarSlett
  10. Så koselig du har det :D
    Det hender ting tar tid, men når en blir fornøyd gjør det jo ingenting. Og det er nå framover vi er mest inne da:D

    Ha en trivelig tirsdag :D

    SvarSlett
  11. Så skjønne bilder! Du har det så utrolig koselig. :)
    Måtte vise moren min, som er fra Halden, bildet med Moderne Markiser. Jeg mente å ha sett dette huset tidligere i Halden, og det stemte. Ligger Harmonien i nærheten, og vet du hva det står for? Moren min bodde på Banken og flyttet til Bærum i 1962. Jeg er derfor født og oppvokst der.

    :)
    AW

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails