tirsdag 6. september 2011

Vakre roser...

I helga hadde jeg superkoselig besøk av noen venninner. Og fra ei av jentene fikk jeg denne fantastiske rosebuketten!


Stua mi har vært ganske så preget av lilla innslag etter konfirmasjonen i våres, men nå har jeg sakte men sikkert byttet ut de lilla lysa med hvite, og putene med lilla motiv har blitt fjernet til fordel for beige og rosa igjen.


                           Litt lyng har kommet inn. Ferdig tørka allerede...Ups.. Det gikk fort!.....


Nå står 3 nattevakter for tur, så da er nok ikke bloggelysten på sitt sterkeste de nærmeste dagene..:)

                                                     Foto: Ninas Interiør

                         Ha en fortsatt fin uke, alle sammen!

                                         

11 kommentarer:

  1. Hei hei
    Så koselig med besøk i helgen da, og veldig koselig å få blomster også :)
    ønsker deg en flott uke - 3 nattevakter til tross
    klem fra anita s

    SvarSlett
  2. Så nydelige roser du har fått av besøket ditt. Koselig med venninebesøk.
    Greit å bytte ut litt på pledd, puter og duker av og til. Stua blir litt ny da.
    Har fått beskjed om at jeg kanskje må begynne å gå nattevakter på jobb jeg også. Håper virkelig at jeg slipper. Men det er alt for få som vil gå nattevakter, så da kan vi visst bli pålagt det visst vi vil fortsette å jobbe der. Spørs om jeg må se meg om etter noe annet da. tror ikke jeg klarer orker nattevakter. Flott at noen orker. Lykke til :)
    Håper du får ei god natt :)

    SvarSlett
  3. Dette var koselige bilder. Jeg liker så godt det glass-skapet ditt til høyre for sofaen.

    SvarSlett
  4. For et nydelig hjem du har !=)
    å det teppet er nydelig holde på med det samme, men det tar litt tid ;)

    klem lise

    SvarSlett
  5. Superkoselig hos deg, Nina ღ lyst og lekkert... Likte skapet ditt veldig godt og herlige pleddet i sofakroken din - og ikke minst skjønne roser ღ Koselig med venninnebesøk ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Så koselig hos deg! Likte så godt sofaen din, flott var det også med den stolen med det brune pleddet i. Koselig! -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  7. Hei Nina, og takk for koselig hilsen hos meg!
    Utrolig flott hjem du har, med lun og herlig stemning :)

    Ja, Mallorca ble jeg glad i, og reiser gjerne tilbake dit!

    Fin torsdag til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Hei.
    For et nydelig hjem du har.
    Lyst og lekkert, med masse fine detaljer.
    Rosene var skjønne !
    Jeg likte godt panelveggene dine.
    Legger meg til som følger hos deg.
    Ha en fin uke videre.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  9. Nydelige vindu i stuen din ! vi må nåkk låne inspirasjon fra dem den dagen vi skal begynne å pusse opp <3

    klem

    SvarSlett
  10. Beautiful photos, lovely Blog...thank you for the inspiration.

    lots of love from switzerland
    Jacqueline ♡

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. Hei :) Lurer på hvor man kan få kjøpt disse kappene du har i kjøkkenvinduet ditt ?? Vet du av noen nettbutikk som har de kanskje?

    Svar gjerne under her :)

    Mvh Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails