søndag 18. september 2011

Periodeblogger.....

... det er meg, det! Blogginga mi går i rykk og harde napp for tiden, som så mye annet gjør her i heimen... Men jeg er veldig glad for at dere titter innom meg når jeg først dukker opp, med mange koselige kommentarer!:)


Som noen  av dere kanskje har fått med dere, er jeg ikke så veldig glad i høsten, og er ikke alltid like inspirert til verken det ene eller det andre på den årstiden.. Så i dag kommer et par reprise-bilder fra i fjor høst. Håper at de kan inspirere dere litt allikevel, da!:)
                                                                                    Foto: Ninas Interiør

Nå er virkelig tiden inne for å begynne å fyre i peisen! Kjente det var skikkelig guffent å stå opp her i dag, etter nattevakt. Og dèt er jo koselig med høsten, da; fyr på peisen og masse levende lys!:)

    Ha en fortsatt riktig fin søndag, alle sammen!:)

                                     

6 kommentarer:

  1. Hei Nina!
    Koselig med høstfarger hos deg.
    Det er jo varme farger, i alle fall.
    Fine bilder !
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  2. Jeg leste innlegget om læreren nettopp og ble sittende og tenke lenge mens jeg så på det koselige høstbildet ditt. Skal holde tale til min barndomsvenninne på lørdag og historien minnet meg om at vi laget en slik liste til hverandre i ungdomstiden. Den har jeg fremdeles:-)

    Vi blogger når det passer og vi føler for det. Ønsker deg en fin søndagskveld:-)
    Klem:-)

    SvarSlett
  3. Reprisebilder gjør ingenting for jeg har ikke sett det før:) Koselig høst:)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Hei Nina :)
    Det gjør ingen ting med reprise bilder :)
    Koselige høst bilder her og til stor
    inspirasjon! Jeg liker godt å pynte med
    natur inne, og høstblader er virkelig
    høst :) og det samme er fyr på peisen og
    puter og pledd med mer :) Høsten er min
    favoritt årstid, særlig når vi har hatt
    et slikt fantastisk flott vær som vi har
    hatt frem til nå ღ Ønsker deg en flott
    uke som kommer, stor klem fra Mette

    Du er hjertelig velkommen til min blogg
    Miss Mette på facebook hvis du ikke er det fra før…

    SvarSlett
  6. Så fine reprise bilder :) Jeg er heller ikke så glad i høsten, men i år har vi vært ekstremt heldig her nord. Vært et fantastisk vær!! Så det kan jeg like :) Det jeg liker aller minst er at det blir kaldere og går mot en lang mørketid:/
    Håper du får noen koselige dager med vedfyring og masse stearinlys iallefall ;)
    Klem Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails