torsdag 1. september 2011

Lavkarbobrød...

                          I dag kommer en oppskriftet lavkarbobrød som jeg synes er veldig godt!
                                            Har spist det masse i sommer, og er fortsatt ikke lei!:)


4 egg
1/2 boks Crème Fraiche el. Kesam
3 ss oliven- eller rapsolje
1 ss bakepulver
1/2 ts salt
50 g linfrø
50 g sesamfrø
50 g solsikkefrø
60 g havrekli

Pisk eggene lett, bland inn Crème Fraiche og olje, og tilsett det tørre. Deigen skal være som en tykk grøt. Legg bakepapir i en brødform, ha røren oppi. Stek nederst i ovnen på 180 grader i 55 minutter.

Jeg pleier å 4-doble deigen! Da får jeg 2 store brød, istedenfor et bittelite et...

HÅPER DET SMAKER!



5 kommentarer:

  1. Takk for oppskriften! det skal jeg prøve på. Har lett etter lavkarbobrød oppskrift. Endelig fant jeg det.

    SvarSlett
  2. God morgen !
    hmmm ser fristendes ut - tåler desverre ikke egg så jeg må nok holde meg unna denne oppskriften.
    Så lekker lampe da - og så flaks at det var en igjen, var nok ment til deg skal du se ;)
    koselig med intreriørklubb da ?
    ønsker deg en flott dag
    klem anita s

    SvarSlett
  3. Ja det er mange gode oppskrifter på lavkarbobrød. Må bake litt en dag snart. Har vært litt for mye annet ei stund til at jeg orket å bake noe som helst.
    Så fint at du fikk tak i lampen du hadde lyst på. Ikke værst at det stod en å ventet på deg.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Takk for oppskrift.
    Disse skal jeg bake
    til helga. De ser
    kjempegode ut.
    Ha en fin dag.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Nam! Det så delikat og godt ut! Fristende bilde ;-)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails