torsdag 14. juli 2011

Mer kjøkken...

I dag kommer et lite bilderas fra kjøkkenet. Det er kun fra den ene kroken, men det er utrolig mye bilder man kan ta, bare ved å gjøre om litte granne!:)


De som husker kjøkkenet mitt fra før, vet at i denne kroken sto det et gammelt, utskjært hjørneskap. Det er nå vekk, så veggen er ganske tom. Men jeg lurer på å kanskje kjøpe meg et gammelt emaljeskilt, eller to.. Har ikke lyst til å fylle opp veggen med masse stæsj, for synes det ble såpass rent og luftig i kroken min.

Den hylla her har ligget i skapet mitt i nesten 2 år, i påvente av å finne en ny plass, så da ble det kjøkkenet som ble redningen for den. Frukt-kurven er fra Home & Cottage. (Som så mye annet her i heimen...:))


Nå begynner ferien å nærme seg med stormskritt her i huset, også:) Har vært rimelig misunnelig på de som allerede har vært både her og der på ferie, men nå er det straks min tur! Den som venter på no' godt....

                                         Foto: Ninas Interiør

   Ha en riktig fin dag, alle sammen!:) 

4 kommentarer:

  1. Lyst, luftig og sommerlig kjøkkenkrok. Enig med deg, la det få være så luftig, riktig lekkert er det!
    Nyyyt ferien når den kommer!

    Sommerklem...

    SvarSlett
  2. Kjempefint og luftig. Lurt å ikke fylle opp med en masse når du har fått det til slik.
    Må si jeg missunner dere som har skikeklig benkplass på kjøkkenet. Selv har jeg bare en liten meter med benkeplass. Alt for lite til både pynt og jobbing. Men en får bare gjøre det beste utav det.
    Ha ei herlig helg, og en flott ferie når den starter :)

    SvarSlett
  3. For et nydelig og delikat kjøkken! Ikke mere stæsj der nei, bevar det lyse og luftige ;-)

    SvarSlett
  4. Kjempefint kjøkken :)
    Dette likte eg :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails