lørdag 2. juli 2011

Forandring fryder i stuen...

Jeg har flyttet litt rundt på møblene i stua. Har alltid følt at soffa'n har vært litt trengt opp i et hjørne, og endelig har jeg fått gjort noe med det! Det ble litt mer luftig å få flytta salongen midt på gulvet, samtidig som det er kjekt å kunne gå rundt den når jeg skal vanne blomster og pusse vinduer og sånn. (Som jeg jo gjør veldig ofte...Not!:))


En gammel gyngestol etter morfar har kommet opp i stua, med et brunt pelspledd oppi, foreløpig, mens de andre møblene som var her, har flyttet ut...


TV'n har blitt flyttet fra høyre side av rommet, til venstre. Og her har jeg kjøpt en gammel sjenk som jeg har hvitmalt og satt TV'n oppå. Så deilig å få alle remediene som følger med en TV inni skapet, istedenfor at de flyter rundt!


Her sto TV'n i utgangspunktet. Hit har det lille serveringsbrettet-bordet mitt kommet. Synes det passa så fint sammen med hylla over her:) Gardinene er også nye. De kjøpte jeg på halv pris på KID tidligere i år.


                                          Et lite blomsterbilde fra i går til slutt! Elsker blomster!:)

 
                                                                                   Foto: Ninas Interiør

 
                           God helg!:)   

6 kommentarer:

  1. Det er så gøy å ommøblere :) Men enkelte ting passer kun på en plass og da blir det igjen vanskelig : D Gleder meg til stua vår er ferdig malt engang...da skal jeg prøve meg på litt nye ideer ;)
    Ble kjempefint hos deg :)
    Ha en fin lørdag
    klem Tove

    SvarSlett
  2. ....alltid moro med litt forandring. Utrolig hva det kan gjøre med et rom :)
    Skjønne vegger du har!!!

    *liker*

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  3. Om møblering er ikke så dumt fra tid til annen :)
    ser veldig bra ut ! Ha en flott søndag :)
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  4. Moro å ommøblere litt, da blir det lissom nesten som nytt:):)
    Kjempefint hos dere, og så koselig når man kan ta inn blomster fra hagen:) Har bare løvetann jeg;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Litt forandring er moro. Så fint det er hos deg! Så lyst og trivelig, samtidig som du har klart å bevare det lunt og fint. Dette likte jeg :))))

    SvarSlett
  6. Så pen stue du har :) Den inviterer bare til kos og avslapping :) Tusen takk for en hyggelig kommentar i bloggen min. Ha en fin helg. Hilsen Aleksandra

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails