tirsdag 30. august 2011

Nå er det virkelig lenge siden...

Etter en lang og deilig sommerferie, kommer endelig et lite innlegg fra meg! Både hyttetur og Mallorca-tur er unnagjort, og jeg merker at jeg gjerne skulle hatt dobbel så lang ferie!! Men den gang ei...

Jeg har laget en liten koselig krok med en knaggrekke og litt stæsj, og flyttet inn Oliventreet fra veranda'n.


Oliventreet gir mer glede inne enn ute nå, når dagene begynner å bli både kortere og kaldere. Uffamei!! Merker at jeg er et skikkelig sommermenneske som ikke setter særlig pris på høsten!..


En liten knaggrekke, skilt og hjerte fra Bryggerhuset i Halden. Må innrømme at jeg ikke er den største hagefantasten, men jeg kan jo late som, bare for skiltet sin del:)

Så nå kan jeg drømme om sommeren når jeg går inn på kjøkkenet mitt!:)


                                                                                          Foto: Ninas Interiør

                      Ønsker alle en fin dag videre!

                                        

8 kommentarer:

  1. Hei, så fint det ble med oliventreet inne :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Hei hei Nina
    Ja tiden flyr gitt... håper det står bra til og at turene diner har vært helt topp.
    så koselig hjørne du har laget deg.
    klem fra anita s

    SvarSlett
  3. hei igjen Nina
    tusen takk for koselig hilsen,
    programmet jeg bruker heter Iscrapbook som jeg har kjøpt til mac.
    og det er ikke vanskelig , men jeg har mye å lære, har bare hatt programmet litt over en uke. Så litt testbilder blir det, men moro det også.
    ønsker deg en flott kveld
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Hei :) Bloggen din er kjempe flott :) Du er en utrolig kreativ person. Det var mye fint her :) Hilsen Aleksandra

    SvarSlett
  5. koselig å se dæ tilbake igjen :)
    kjempenydelig knaggrekke!

    Ha en super tirsdagskveld!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  6. Så fint:) nå vil jeg og snart ta inn oliventreet! Takk for tips:)

    SvarSlett
  7. Ja det hadde vært flott om sommeren hadde vart mye lenger. Og hadde det vært litt skikeklgi god og varm sommer så hadde jo det hjulpet på. Men i år har det ikke vært mange dager uten regn. Kjedelig, men sant.
    En sommerlig og koselig krok hos deg.
    Ja en får gjøre litt for å skape en god stemning ine ihvertfall.
    Ha ei god uke :)

    SvarSlett
  8. Hei Nina, har hatt en lang bloggpause i sommer, men nå er høsten her, og forhåpentligvis litt bedre tid til det. Nydelige bilder fra deg, ha en superfin høstdag.....klem fra Mona

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails