søndag 30. januar 2011

Litt mer Drømmekjøkken...

Det var et par rom fra Idèhuset som jeg ikke rakk å vise dere på fredag, så de kommer her:)

                                                         Kaos, er vel det rette ordet her!?...

                                                  Et herlig Herregårdskjøkken er på plass!:)
                                   Synes disse flisene og den koselige grønne tapeten hører til her!
 
Til slutt lekerommet! Fint å være for ungene mens mor og far ser på kjøkken!! Her har jeg valgt et gulvbelegg på veggen. Litt artg, vel?!
                         Foto: Ninas Interiør

Takk for hyggelige tilbakemeldinger på det forrige innlegget!
hyggelig at dere likte det!:)

              Ha en fortsatt fin søndag!



12 kommentarer:

  1. Kjempe-flott, Nina!! Kul vegg på barnerommet!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  2. En rigtig sjov ide i børneværelset. Og et meget smukt køkken :-)
    Hav en dejlig aften
    Birgitte

    SvarSlett
  3. Jøss så bra det var. Stolt av deg! og det har gått med noen netter da dette har vært tema og forklaringer har kommet. Gøy å se hvordan det har blitt ut i fra et elendig utgangspunkt! Du kan sakene dine Nina. Stå på, bli ferdig med dette, promoter deg selv, og du fortjener flere oppdrag. Ingen tvil!
    Oppgavene dine har jo og vært knall bra! Dette kan du!
    Klem Elisabeth H

    SvarSlett
  4. Hei Nina!!! Så inspirerende og moro da!! Du er så superflink!!!!!! gleder meg til å se mer av ditt arbeid i kommende fremtid;)
    klemmer Annveig

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Så flotte miljøer du har laget for Idéhuset! :)

    PS! Jeg har to kusiner som bor i Tistedalen forresten. ;)

    Ha en fin ukestart, Nina!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Nydelig kjøkkenet, og morsom vegg...flink.
    Ha en fin onsdagskveld..

    SvarSlett
  8. -Virkelig flott kjøkken ;-)

    SvarSlett
  9. Åh, hjelpes, for et fiiint kjøkken !!
    Dette likte jeg godt :)
    Og veggen på barnerommer er bare superoriginalt !
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  10. Ååå den som var liten og hadde et slikt kjøkken å leke på....

    SvarSlett
  11. For et flott kjøkken!! Det ble utrolig fint! Og for en stilig vegg! Det var jaggu kreativt! :)

    Legger deg til på følger jeg :)

    Ha en fin helg :)
    Klem fra Malin

    SvarSlett
  12. Hei, Nina :)
    Jeg heter Lene og jeg har lest litt i bloggen din. Jeg synes den er kjempe god og interessant.

    Jeg er ikke norsk men bodde i Norge i 8 år i Bergen, Stavanger og nå i Oslo, jeg jobbet med finans i 5 år.
    Jeg har nettopp åpnet en nettbutikk for interiør med tanke på nisjeprodukter som er ikke så lett å finne, som et skjermbrett, for eksempel. Planen er å utvide sortmentet med andre spennende ting etterhvert.

    Kanskje vi kunne blitt litt kjent og eventuelt ha noe gjensidig-gunstig nett-samarbeid?...:)

    Jeg vil gjerne be deg om en tjeneste: kan du vennligst gi meg tilbakemeldinger om nettbutikken min? Hva synes du om produktene? Er det noe galt med butikken som jeg legger ikke merke til?

    Et annet spørsmål, hva skal til for å få linken til butikken min på bloggen din?

    Jeg skal sette stor pris på tilbakemeldingene dine.

    Håper å høre fra deg snart.
    Ha en strålende dag!

    Med vennlig hilsen, Lene

    www.stylehouse.no

    elek@stylehouse.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails