søndag 16. januar 2011

Zumba...

Jada, jeg kom meg igjennom Zumba-timen, og det var kjempemorsomt!

Dagen startet med å prøve å komme oss ned til byen fra Berget her vi bor, og det var ikke lett! Måtte ut å gå et stykke, da sjefen i huset allerede hadde kjørt minstemann på fotballtrening, sklidd på blåis helt ned til butikken, og valgte å parkere i bånn av bakken på vei hjem igjen. Vi er tydligvis ikke prioritert på kommunens strø-liste... Så da jeg kom på trening, var jeg dønn stiv i låra, av anstrengt gåing på is i nedoverbakke.



Det var en skikkelig inspirerende time, med masse hoft, rumpe og puppe-rist, (som jeg forøvrig ikke fikk til..) til fengende musikk. Når jeg trodde at jeg ikke orka mer, var sangen slutt, og så begynte vi på helt nye trinn. Så alt i alt synes jeg det gikk riktig så bra!! Anbefales til alle dere som ikke har prøvd før!:)

Dagens bilde, denne flotte blomster-buketten, fikk jeg i gave her om dagen, og jeg synes den var verd et besøk her på bloggen:)

                Ønsker dere alle en flott søndag!:)

                                          

5 kommentarer:

  1. Uff, holke og is er slett ikke moro hverken når en er ute og går eller når en kjører bil.
    Men det ble litt ekstra trening på deg da om enn noe slitsomt...
    Nydelige blomster!

    SvarSlett
  2. Høres helt topp ut den treningen.
    Men den gåturen er jeg glad jeg ikke måtte ut på. Huff ikke noe særlig med slikt føre.
    Er ikke glad i vinter, men er likevel glad for at vi stort sett har snø om vinteren, lite mildvær i løpet av dei fem månedene vinteren varer.
    Koselig med en blomsterhilsen, og den buketten var nydelig.
    Ønsker deg en fortsatt god søndag :)

    SvarSlett
  3. Veldig godt nyttårsforsett :)
    Flere som hadde trengt å få rista seg litt !
    Så koselig blomsterbukett, Nina !

    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  4. Så flott det falt i smak - er visst veldig bra og morsom trening har jeg hørt :D Håper du har hatte n fin helg :)

    SvarSlett
  5. Nydelig blomsterbukett!
    Zumba høres veldig gøy ut, kanskje jeg skal prøve meg på deg en gang....har store planer om å komme igang med trening igjen....time will show ;)
    Ha en fin uke :)
    klem fra Maja

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails