søndag 3. oktober 2010

Endelig får dere se hva 1. premien er:)...

Ting tar tid her hos meg for tiden, men nå har jeg akkurat fått tatt de siste bildene til min giveawayt. Og her er hva dere kan vinne:)

                                          
                                                         En kammerstake fra Ikea og lys.


                                             3 koselige kjøkkenhåndklær fra Home & Cottage


                      Hvis du har lyst til å vinne dette, kan du bare skrive en liten kommentar HER.

                                  2. premien er dette fine skiltet (for de som ikke har sett det før):)


                                         Så lykke til alle sammen!:)

                                                                         Foto: Ninas Interiør

                       Ha en fin søndag!  

5 kommentarer:

  1. For en flott 1. premie!! Men jeg syns jo skiltet er like herlig! :))

    Ha en herlig søndag!

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Såå flotte gaver?
    Heldie er de som får noe
    av dette i posten...:-)

    Her har vi en trist og gra dag i dag...

    SvarSlett
  3. Så flotte gaver - skulle gjerne hatt noe av dette! Ønsker deg en fin søndag i pøsregnet!
    Klem Marit

    SvarSlett
  4. Sååå fint:) Gratulerer med 100 følgere forresten:)

    Klem:)

    SvarSlett
  5. For en fin blogg! Nå har du 101 følgere da ;)
    Det skiltet var da vakkert synes jeg. Nå må jeg lese resten her, så flotte bilder du legger inn!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails