torsdag 7. oktober 2010

And the winner is.....

Endelig har jeg fått trekt ut to heldige vinnerne! Jeg har gjort det veldig enkelt; mamma og minstemann har valgt ut et tall hver mellom 1 og 82. Men før jeg sier hvem det ble, vil jeg gjerne takke alle som ville bli med på min lille giveaway!!

Jeg tenkte at hvis over 20 stk meldte seg på, så var det bra. Hvis over 50 meldte seg på, så var det helt utrolig bra, og så har 82 stykken meldt seg på! Helt utrolig!! Kjempemoro at dere ville være med, altså! Og i tillegg har telleren rundet 100 følgere, og det var jo også kjempegøy!hjertelig velkommen til alle nye følgere, også!:)

And here are the results:     Trommevirvel........... Om å gjøre å telle riktig nå..:)

Den heldige vinneren av skiltet, nr 50, er: Anette! Gratulerer så mye!



Og vinneren av 1 premien, nr 32, er: Kari! Gratulerer så mye til deg, også!

Så håper jeg at premiene faller i smak like mye hos dere som hos meg!:)

Fint hvis dere sender meg adressene deres på n-e2@online.no, så kommer de snart i posten!:)

Ha en fin dag videre!!  Klem Nina

7 kommentarer:

  1. Heldige vinnere!
    Gratulere så masse.
    Ha en flott torsdag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til vinnerne !
    Koselige premier dere får :)
    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk! Dette var virkelig gøy!:D
    Ha en nydelig da Nina, det fikk nemlig jeg nå!
    klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Nå ble jeg utrolig glad.

    Kari :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinnerene!

    Ha en fin høstkveld.

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerene! Så fine premier, tenker de er fornøyde :))

    Ha en fin helg!

    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Gratulerer til de heldige vinnerne! Nydelige premier!! Ønsker deg en fin ny uke, måtte den bli fiiin ;) Pst! Giveaway hos meg også.. ;) Klem fra Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails