torsdag 21. november 2013

Nå er det lenge siden, nå...

Jeg prøver meg på et lite blogginnlegg i dag. Jeg hadde glemt både mail-adresse og kode, så det var rett før jeg ga opp, men plutselig fikk jeg det til! Og ja, (til de som kjenner meg..) jeg vet... Teflonhjerne!!..;.)

Av ei venninne har jeg fått låne kokeboka til Trine, med den fine matbloggen, du vet.. Og nå har jeg akkurat satt en rundstykkedeig som skal kaldheve til i kveld. Så da blir det spennende å se hvordan de blir!:-)


 Jeg er veldig glad i levende lys! Så på et litt tussmørkt kjøkken,
tenner jeg på så mange lys jeg kan til arbeidet!;-)
 
 
Ser jo at det blir to kjøkkeninnlegg etterhverandre her, men siden det er så lenge siden sist,
satser jeg på at det går bra!?..

 
Jeg har hengt meg på "heklelykt-trenden" fra i fjor. Litt treg der, og.. 
Men de var jo så enkle og kjappe å lage. Moro!:-)


                                                             Foto: Ninas Interiør

Da ønsker jeg deg ei fin uke videre,
så får vi se når vi ses neste gange!;-)
 
Klem Nina

10 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg, Nina! Flink til å bake og god til å gjøre det koselig rundt deg!Ønsker deg en herlig ettermiddag! Klem Bodil :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så koselig å høre, Bodil:-) Og det samme til deg!:-))

      Slett
  2. Åh! For et herlig kjøkken du har! Er selv en sterk tilhenger av stearinlys! Her tennes det hver kveld om jeg har muligheten:) Er jo så koselig!
    Blir spennende å se om rundstykkene blir vellykket da! Blir helt sikkert veldig gode:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du liker kjøkkenet mitt! Rundstykkene ble virkelig gode, og er verdt et forsøk!:-)

      Slett
  3. Det kjøkkenet ditt tåler å være mye på bloggen.
    Er jo bare så koselig, masse lys
    og den husfreden? er jo bare imponerende.
    Ønsker deg en velsignet god helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre, da! Husfreden elsker å stå i "bleiepotta", for da får den akkurat det vannet den trenger:-) Ønsker deg ei strålende helg, også!:-)

      Slett
  4. Godt å se deg tilbake!! Og med så flott kjøkken som ditt, er det ingen fare med to kjøkkeninnlegg etter hverandre.
    Nydelig er det! Håper vi snart får høre med fra deg!
    Titti-klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre, da! Skal prøve å lagen noen innegg i ny og ne, så får vi ta det som det kommer!:-))
      Klem Nina

      Slett
  5. love your blog!!! angie from germany

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, Angie! So nice to hear!:-))

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails