søndag 19. februar 2012

Lykt fra Home and Cottage...

Her om dagen hadde jeg besøk av to gode venninner, og da fikk jeg en koselig gave...


Nemlig denne lykta her, og de tre små kubbelysa som står rett bak!::)
Synes den var så fin, og for en herlig farge!!


Og den hadde en perfekt farge til resten av stua mi!
(Som jo er veeeldig viktig for oss interiørfrelste!... Hihi!:))


Så tusen takk, Lene!!

                                               Foto: Ninas Interiør

Siden det er fastelaven i dag, tenkte jeg å prøve meg på en bolleoppskrift med Sukrin. (Noen har i huset har sukkerfri for tiden...) Og jeg fant en oppskrift på det hos Gunhild i et eggeskall. Så HER kan du trykke, hvis du har lyst til å prøve oppskriften, du også!:)

Ønsker dere alle en koselig søndag!!:)

Klem fra Nina

10 kommentarer:

  1. En aldeles nydelig lykt, i en nydelig farge! du har snille venner! Flotte bilder Nina!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Oj, så snille hyggelige venner du har :) En fantastisk nydelig farge på lykt og lys, og det passer jo perfekt til puta di og resten av stua. Nydelige bilder!
    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Hei!
    Du har det så utrolig pent hos deg. Rene og lekre farger, og veldig koselig!
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Hilsen fra Mette

    SvarSlett
  4. Hadde passet flott hos meg og den der ser jeg...hærlig farge..

    Hege

    SvarSlett
  5. Veldig fin lykt og lekker farge!!!
    Hyggelige venner som kommer med gaver er jo så morsomt!!!
    Ønsker deg en fin fin uke.
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  6. Ei nydelig lykt, med herlige farger på lysene.
    Ønsker deg ei flott uke :)

    SvarSlett
  7. Det var lenge siden...ønsker deg fine vårdager.

    SvarSlett
  8. Ble litt dårlig med fastelavensboller her i år. Ser at man kan bruke stevia.. Skulle ønske meg flere oppskrifter der man slipper å bruke sukker, og stevia smaker fabelaktig. Og null kalorier.

    Ha en flott helg !

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  9. Heisann.

    Har du gått i dvale;)?
    Håper du snart legger ut noen fine bilder snart, er inne og skjekker hver dag.

    hilsen janne.

    SvarSlett
  10. Koselig! Jeg er en stor fan av Home & Cottage. De har mye fint til en rimelig penge.

    Ønsker deg og dine en riktig god påske! Kos dere og nyt noe gode dager :) Klem Gry

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails