lørdag 4. februar 2012

Farger....

Nå som våren ikke er så altfor langt unna, må jeg ha farger. Så når denne vakre rosebuketten plutselig lyste opp ved kassa på Coop'en, skled den lett ned i handlevogna, den òg!:)


Sola skinner så herlig i dag, men fy så kaldt det er ute! Det er godt å være inne og fyre i peisen og kose seg på sånne dager som denne, synes jeg:)


Vakre roser:)


Her sniker jeg med meg, jeg og..;)


Og et siste bilde fra meg i dag:)


                                   Foto: Ninas Interiør

Jeg må bare få takke for alle hyggelige kommentarer som jeg fikk fra dere på kontoret mitt!! Såå utrolig koselig!!:)

Ønsker dere en riktig god helg, alle sammen!!:)

Klem Nina

8 kommentarer:

  1. Nydelige, fargerike roser i en kjempefin stue!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. For en herlig og glad bukett med blandede farger! Har fått fargebeov for en stund siden jeg også og har inntrykk av at mange av oss som liker hvitt, hvitt og hvitt...trenger litt fargeterapi nå =) God helg og takk for titten.

    SvarSlett
  3. Først og fremst må jeg si; Gratulerer så masse med vel overstått 40 års dag!!! Husk det er bare et tall:-) Og en så flott jubilant som deg har ingenting å frykte:-)

    En herlig og frisk rosebukett i din koselige stue var også en fryd for øyet. Liker så godt de 4 vinduene på rekke og rad!!

    Ønsker deg og dine en koselig lørdagskveld!!

    Klem:-)

    SvarSlett
  4. En herlig og fargerik rosebukett.
    Ja en må friske opp med litt blomster nå.
    Hadde tenkt å kjøpe meg etpar buketter i går,
    men da var det så kaldt at jeg tok ikke sjansen på
    å ta de med meg i bilen. Men i dag klarte jeg ikke
    å la være lenger. Så da ble det med både buketter og
    en plante.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. For en herlig vårlig bukett!!
    Ja, slike glir lett ned i handlekurven:)
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett
  6. Hei Nina og takk for koselig hilsen! Ja, det blir litt lenge mellom bloggrundene mine også for tiden.. ;) SÅ herlig med litt farger nå ja! Lengter mot vår... ;) Her har det også blitt fyra mye i det siste, men akkuarat nå er det litt mildere. Deilig at det er februar og lysere tider i vente ;) Stilig Office bilder under her! ;) God uke til deg!Klem Gry

    SvarSlett
  7. Nydelig rose bukett... Kjekt med en fargerik bukett... så koselig dere har det

    Ønsker deg en fin kveld 0))

    kerstin

    SvarSlett
  8. Flotte fargerike roser, og så har du det veldig koselig :)
    Linda

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails