torsdag 30. juni 2011

Ny lampe...

Jeg har lenge ønsket meg ny lampe over spisestua, og på Home & Cottage fant jeg plutselig akkurat den lampa jeg trengte! Den måtte ikke være for pen, eller ren i stilen, ikke krystallkrone, for det passet liksom ikke helt inn i stilen min, og plutselig så jeg den; en rekvedlampe, fra Lama!:)


Den passer pefekt til alle Höganeskrukkene mine. Og snart kommer det lintrekk på stolene mine også, så enda bedre passer den inn...:)

Foto: Ninas Interiør

Beklager at jeg er så treg til å legge inn innlegg for tiden, men dagene strekker ikke alltid helt til:)

Men jeg vil takke for alle koselige tilbakemeldinger jeg får av dere, og jeg skal ta meg en laaang bloggerunde etterpå og se hva dere har gjort i det siste!:)

Ha en fortsatt fin kveld!    

7 kommentarer:

  1. Den lampen var rålekker! :)
    Passet flott inn hos deg.
    Gøy når man finner det man ønsker seg. :)
    ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Kjempelekker lampe Nina
    passer jo perfekt inn :)

    klem fra Anita s

    SvarSlett
  3. Hei, så flott lampe, kjempe fin :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefin lampe :) Det er så kjekt å finne noe som er helt perfekt når man har vært på utkikk etter det :) Jeg skal ha linstoff på mine stoler også, de er ikke så helt ulike dine. Men ting tar tid, i alle fall her i heimen :) Men så har man jo glede av å planlegge litt.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Gratulerer med råtøff lampe som passer perfekt hos deg. Når man finner noe som man bare vet er midt i blinken for en, da må man jo slå til!
    Kos deg i helgen. håper dere har bedre vær.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Rålekker lampe og den passet perfekt hos deg!! ,)
    Kos deg masse i helgen og ha en skjønn juli!!
    Sommerklemmen fra meg,
    Anki

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails