torsdag 23. juni 2011

Gleder meg...

I dag har jeg fri. utrolig deilig! Gikk ut med friskt mot litt tidligere i dag, her skulle det kantklippes og lukes. Etter en times tid begynte jeg å nyse, og halsen tettet seg helt. Typisk!! Gressallergien er på vei, og det var bare å komme seg inn i dusjen og prøve å få vasket vekk alt av gresspollen.


                     
                   


















    Men pytt, pytt! Det får heller gå. Jeg har nemlig noe annet jeg gleder meg til i dag!..

                                                Foto: Ninas Interiør

I kveld skal jeg, sammen med 4 andre interiørfrelste jenter, på føråpning av Home & Cottage i Sarpsborg. Gjett om jeg gleder meg!!:) H&C er absolutt en av favorittbutikkene mine, og endelig kommer det en i Østfold også! Så kanskje vi ses der?..



Ønsker dere alle en strålende dag, med eller uten gressallergi!!:)

                               

3 kommentarer:

  1. Allergi er bånn i bøtten! Jeg har bjørkepollen- allergi. I vår hjalp verken tabletter, nesespray eller øyedråper, men en kortisonsprøye var til veldig god hjelp og jeg kunne nyte resten av våren.

    Ha en kjekk kveld i kveld. Det hørtes veldig kjekt ut!

    God bedring og klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  2. så kjedelig da å reagere så volsomt på gress. Jeg har tidligere hatt kraftig bjørkepollenallergi. Men dei siste to-tre årene har jeg ikke merket noe særlig. Kjempegodt.
    Håper kvelden var topp.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Håper dere koste dere i går! Er det vært å ta ture til nabobyen på besøk(jeg tipper det er det ;-))?

    Her i huset har vi også en som er alergisk mot gresspollen - slitsomme greier, men med tabletter går det bra.

    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails