mandag 30. mai 2011

Når vi først er inne på lilla...

Må jo innrømme at det nesten ikke var en krok som ikke var pyntet med lilla til konfirmasjonen, og kjøkkenøya hadde også fått sin dose..:)

Selv om det ikke var så mye, så er det de små detaljene som teller! Som dette lilla lyset her, for eksempel..

                     Foto: Ninas Interiør

Noen andre lilla elementer kan du se i headeren, som også er fra konfirmasjonen...:)

Selv om jeg har vært borte fra bloggen en stund, var det helt overveldende å komme tilbake med et innlegg og få sååå mange hyggelige tilbakemeldinger!! TUSEN TAKK, ALLE SAMMEN! Det satte jeg kjempestor pris på!:)

               Ønsker dere en strålende uke!:)

                                       

8 kommentarer:

  1. Så koselig pynt på kjøkkenøya di.
    Lilla er jo en flott farge som passer hele året.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde fra ditt kjøkken. :)
    Ønsker deg en fin kveld videre.

    SvarSlett
  3. Hei hei Nina
    Ja det har vært en travel vår - har hatt konfirmasjon vi også og jeg kjenner nå i ettertid at den har sugd krefter. Men det har vært moro å planlegge og feire. Kjempelekkert bord du hadde laget. Lilla er jo såå flott.
    Nydelig bilde på dagens innlegg også.
    Ønsker deg en flott uke
    klem fra AnitA S

    SvarSlett
  4. Lilla er en flott farge som passer til alle anledninger !
    Nydelig dekket bord til konfirmasjonen også :)

    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  5. Hei Nina. Godt at du er tilbake, har savna innleggene dine. Jeg har sjekka hver dag om du hadde lagt ut noe nytt.For et nydelig pynta bord, det var konfirmanten fortjent. Gratulerer med overstått konfirmasjon. Hilsen Marit Lie

    SvarSlett
  6. Hei Nina!:)
    Jeg DIGGET de nydelige linposene du laget til syltetøyglassene!! Vil bli kopiert;)
    Kjekt å ha deg tilbake!
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  7. Hegemors store, lille verden5. juni 2011 kl. 22:00

    Hei igjen, Nina:) Måtte bare innom og si tvi-tvi, jeg heier på deg!!!:) Stor klem hilsen en som forstår <3

    SvarSlett
  8. Lilla er vakkert, og på denne tiden spesielt synes jeg. Og med de grønne nyansene nå om sommeren står det så godt sammen, de to.

    Ønsker deg fine sommerdager, Nina!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails