fredag 11. mars 2011

Vårstemning i spisekroken...

Det er så deilig nå når lyset har kommet skikkelig tilbake igjen! Selv med sykdom hos både store og små, begynner overskuddet sakte men sikkert å komme tilbake:)



Og hva er vel mer vår enn løkblomster?!? Synes disse er så fine, men innrømmer at jeg er fryktelig dårlig på blomsternavn, så husker selvfølgelig ikke hva de heter....


I helga er det nattevakter som gjelder for meg, pluss at bagger skal pakkes til treningsleir for størstemann, og minstemann skal på leirskole. Så det er bare å sette i gang!:)

                                   Foto: Ninas Interiør


                 God helg alle sammen!    

9 kommentarer:

  1. Du harså nyedelig spisekrok!! Hærlig når solen flommer inn i huset : ) Men her må jeg pusse vinduer snart.....der er bakdelen med sola ; )
    Kos deg i helgen- selv på jobb: )
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Nydelig og vårlig stemning hos deg:)

    God helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Det er alltid så koselig hos deg. Deilig med lyse gardiner på som dagene blir lenger.
    Så fin trekurv du har på bordet? Liker så godt sånt...
    Og blomstene du har pyntet med er vel pinseliljer, deilig med litt vår inne etter en lang og tung vinter.
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  4. Herlig med vårstemning i rommet !
    Koselig å titte inn til deg.

    Ha en fin helg !
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  5. Heisan :) Så koselig blogg du har! Råfint kjøkken, og den slagbenken var lekker!
    Legger meg til som følger, så jeg finner deg igjen :)
    Giveaway inne hos meg om du har lyst å prøve vinner lykken?
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Det var en trivelig krok ja! Deilig at våren er her snart!

    SvarSlett
  7. koselige vårbilder....hyggelig blogg du har, hit kommer jeg tilbake.
    klem...ellen

    SvarSlett
  8. Kjempekoselige bilder fra kjøkkenet ditt, Nina! Der ser det hyggelig ut å ta seg en kopp te!

    Ønsker deg en deilig torsdag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  9. Så nydelig en spisekrok dere har, lekkert. Ha en fin onsdag....klem fra Mona

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails