tirsdag 24. mars 2009

Kjøkkendetaljer

Jeg hadde besøk av 2 venninner i går. Vi jobbet sammen for 15 år siden, og etter det har vi fortsatt å treffes ca. en gang i måneden. Da bare skravler vi, og spiser god mat! Hver gang vi treffes, har den vi var hos forrige gang, med en liten gave.. Og det er jo kjempekoselig! I går fikk jeg dette, som det " bare lyste Nina av", ifølge min venninne..:) Tusen takk!!

Klem



















Her kommer noen flere kjøkken-detaljer:


























Foto: Ninas Interiør




PS! Har bare et lite spørsmål til de som er flinke på PC... Skjermen min har liksom blitt helt matt. Er det noen som vet hvordan man får tilbake den normale fargen?

1 kommentar:

  1. Hei Nina !

    Jeg fikk en email fra min kjære søster i dag. Hun skriver:

    Her satt jeg og så på din blogg og på Ninas. Hun nevner at hun har problemer med PC-skjermen sin. Denne kan kanskje hjelpe:

    windowshelp.microsoft.com/Windows/nb-NO/help/890f1c5b-1eff-4b1c-8acb-12d7305072de1044.mspx

    Den må nok limes inn I søkefeltet, tror jeg.

    Jeg fant ikke e-postadressen til Nina, men du har den kanskje.

    ---------------------

    Håper det hjelper !
    Beste hilsen Lilleba

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar hos meg! Blir såå glad!:) Klem Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails